کد خبر: 900157
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
رئيس‌جمهور در پيام نوروزي:
رئيس‌جمهور در پيام نوروزي به مناسبت حلول سال 1397 هجري شمسي، با تأكيد بر اينكه خواهان فضاي مجازي امن، آسان و ارزان، توأم با اخلاق و معنويت هستيم، گفت: در سايه اين فضاست كه مبارزه با فساد و شفافيت را ادامه مي‌دهيم.

حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني در جمع مردم زلزله‌زده كرمانشاه با شادباش نوروز به مردم ايران و همه اقوام و همسايگاني كه نوروز را پاس مي‌دارند، گفت: همراه شدن شكوفايي طبيعت با ماه پربركت رجب، ايام ميلاد ائمه هدي به ويژه اميرالمؤمنين(ع) و بعثت پيامبر اسلام(ص) و ايام عبادت و اعتكاف كه شكوفايي معنوي است، به فال نيك مي‌گيرم. روحاني در ادامه سال گذشته را سال پيروزي و موفقيت ملت ايران دانست و افزود: در صحنه انتخابات آن پيروزي شكوهمند و حضور توأم با امنيت در حالي كه بدخواهان چيز ديگري را مي‌خواستند اما انتخابات يك پيروز بيشتر نداشت و آن ملت بزرگ ايران بود. وي ملت ايران را در زمينه واكنش به حوادث دردناك صاحب موفقيتي ديگر دانست و گفت: مردم اعلام كردند كه حادثه‌ديدگان تنها نيستند. اين همدلي و همنوايي به عنوان يك موفقيت اجتماعي و اخلاقي و انساني براي ملت بزرگ ايران ثبت شد.
روحاني با اشاره به واكنش مردم به اغتشاشات 96 اظهار داشت: مردم با صداي رسا اعلام كردند كه انتقاد و اعتراض حق مردم است اما ملت فهيم ايران، بي‌قانوني و خشونت را تحمل نخواهد كرد.
رئيس‌جمهور با اشاره به صلح طلبي ايرانيان گفت: ملت ما در سال گذشته با تلاش پيگير خود و سربازان مخلص و ديپلمات‌هاي پرتلاش خود توانستند در كنار ملت عراق، سوريه و لبنان، ثبات و امنيت بيشتري را براي منطقه به همراه بياورند.
وي دو هدف دنبال شده سال گذشته را ايجاد اشتغال و مبارزه با فقر دانست و افزود: اشتغال سال گذشته ما در تاريخ كشور يا بي‌نظير يا كم‌نظير بوده و در سال نو بايد اشتغال بالاتري را بيافرينيم و اين كار را به حول و قوه الهي با كمك شما مردم انجام خواهيم داد. همچنين دولت دوازدهم مبارزه با فقر را ادامه خواهد داد و تا پايان دولت دوازدهم براي مبارزه با فقرقدم‌های اساسی برخواهيم داشت. رئيس‌جمهور با بيان اينكه دو خواهش از ملت ايران دارد، گفت: خواهش اول در سال جديد از همه كارآفرينان، كارگران، سرمايه‌گذاران، ايرانيان داخل و خارج است. سال نو، سال سرمايه‌گذاري و توليد است. همه بايد با همه توان به رونق توليد بپردازيم. وي خواهش دوم خود را خطاب به جوانان دانست و گفت: آنچه براي همه ما مهم است، عزت اسلام، سربلندي ايران، آسايش و رفاه ملت ايران است. براي اين سه هدف بلند همه ما بايد تلاش كنيم و اميد ما به جوانان عزيز است. روحاني هدف دولت را دسترسي آزاد مردم به اطلاعات دانست و گفت: ما فضاي مجازي امن، آسان و ارزان، توأم با اخلاق و معنويت مي‌خواهيم. در سايه اين فضاست كه مبارزه با فساد و شفافيت را ادامه مي‌دهيم و مردم ما شاهد شفافيت بيشتر در سال جديد خواهند بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار