کد خبر: 897086
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
با حضور رئیس جمهوری
استاندار هرمزگان از افتتاح و آغاز بکار عملیات 30 پروژه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به این استان خبرداد.

استاندار هرمزگان از افتتاح و آغاز بکار عملیات 30 پروژه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به این استان خبرداد.

فریدون همتی اظهار داشت: در این سفر پروژه هایی ازجمله فولاد صبا، مرحله جدید بندر شهید رجایی، پالایشگاه گاز گورزین قشم، طرح افزایش بنزین پالایشگاه نفت بندرعباس افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: درحال حاضر در صبا فولاد هرمزگان 1.5 میلیون تن فولاد اسفنجی تولید می شود.
استاندار هرمزگان در خصوص پالایشگاه گاز گورزین قشم نیز بیان کرد: در چند سال گذشته در این پالایشگاه روزانه 2.5 میلیون لیتر گاز به هدر می رفت که خوشبختانه با تولید گازشیرین در میدان گازی گورزین خوراک پالایشگاه این استان و مصارف شهری و صنعتی و نیروگاه ها تامین می شود.
تاسیسات گورزین ابتدا به منظور نم زدایی گاز طبیعی استحصالی از5حلقه چاه شیرین حوزه گورزین و تثبیت میعانات گازی طراحی و بهره برداری از آن در این جزیره آغاز شد.
استاندارهرمزگان بهره برداری از بزرگترین سایت پرورش ماهی در قفس در چارک و گرزه در شهرستان بندرلنگه را از دیگر پروژه هایی اعلام کرد که با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
به گفته همتی، در این سایت افزون بر 3 هزارتن ماهی در قفس پرورش داده می شود که این رقم درآینده نزدیک به پنج هزارتن افزایش می یابد.
وی همچنین از آغاز بکار بندرتیاپ، افتتاح 8 هزار هکتار آبیاری قطره ای، پروژه های آب شرب روستایی و فاضلاب شهری و آغاز بکار 24 کیلومتر از بلوارشهری را بخش دیگری از پروژه های شاخص در سفر رئیس جمهوری به استان هرمزگان اعلام کرد.
همتی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از روز یکشنبه نشست چهارجانبه با نهاد ریاست جمهوری، سازمان مدیریت کشور و دستگاه های ملی انجام شد و 85 درصد موضوعات مهمی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت به تصویب وزیران و نمایندگان در دستگاه ها و مجموعه اقتصادی کشور رسید.
وی همچنین با اشاره به نگاه مثبت رئیس جمهوری در دیدار صبح دوشنبه با وزیران و رئیس جمهور در تهران خاطرنشان کرد: در این دیدار تمامی بخش های مورد نیاز استان هرمزگان را اعلام کردم که همه موارد مورد تصویب قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر