کد خبر: 891808
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
یاداشت : سید محمد صادق فاطمی

استسمار واستعمار با ابزار تبلیغاتی مدرن شروع به بذر افشانی می کندتا مسیرنجات انسانها را مسدود نماید ودائما با تبلیغات ماهواره ای با بانک رسا ندا سر می دهند که نجات دنیا و مردم دنیا فقط بدست امپریالیزم غرب و غرب گرایی است .

فرعون هم دائما به مردم زمان خودش می گفت نجات شما بدست من است و با هرگونه منجی مثل موسی به مخالفت برمی خواست تا جایی پیش رفت که خودش را به عنوان خداوند به مردم معرفی می کرد.

حال فرعون زمان ما آمریکا شیطان بزرگ با ابزار تبلیغاتی هالیودی خود درجهت خوب جلوه دادن خود ندای ناجی بودن و کدخدا شدن دنیا را را سرمیدهدو ملت را با تولید یئس و ناامیدی در مقابل خودبه تسلیم می کشاند ودر عرصه مدرنیته امروز فرعون زمان با تمام ابزار هالیودی که به خدمت گرفته است در جهت به استعمارو استسمار ملت ها تلاش مضعاف می کند .

اما درمقابل خود ملتی بیدار و هوشیار با رهبری موسی های ز مان خواب از چشم این فروعون پلید ربوده است موسای زمان ملتی را از استضعاف فرعون ها رهانید و ۴۰ سال است که جریان استعمار پذیری در کل دنیا تلاش می کند تا ملت ایران را در حلقه مفقودی اسارت وصل کند .

اما ملت ایران با عدم قبول سلطه و تمسک به باور ملی و شعار ما میتوانیم علی رغم زخم های که بر پیکرش زده اند همچنان ایستاده است و با تکیه بر ظرفیتهای داخلی با رویکرد شعائری ما میتوانیم رو به پیش با رویش های انقلابش طی طریق می کندهرچند ملت ایران مظلوم واقعه شد اما ایستاده است تا به دنیا بفهماند که باایستادگی میشود گفتمان مقاومت را تبدیل به مثلث قدرت مظلومان‌در مقابل استعمارگر صهیونیستی آمریکای ترسیم نمود.

تعاون گفتمان مقاومت دردنیا موجب حسرت برای نظام سلطه شده است اما گفتمان مقاوت و محور مقاوت باید خوراک اقتصادی خود را مدیریت کند.

راه آن توجه به زیر ساختهای گفتمان‌ مقاومت است مدیریت داخلی کشور براساس ظرفیت های داخلی کشور ترسیم بشود مطالبات رهبری را گزینه ی آن را بر روی میز بدون هیچ توجهی ننمایند چرا که گفتمان مقاومت  از جمیع جهات مهمترین ثمره ی آن بیداری مظلومان عالم است ودر وجود آنها سیل خروشان ایجادنمودن است و آثار و برکات آن را در جهان نمایان می کند .                         

داعش غده ی سرطانی در گلوی کل جهان بود ،پزشک مقاومت قدرت ریشه کن کردن این غده را از گلوی مردم جهان به خود داد گفتمان مقاومت می تواند معیشت خود را با رویکرد انقلابی مدیران انقلابی و جهادگر خوداداره کند به شرط فرهنگ سازی ملی وبسیج عمومی از این بحران اجتماعی عبور خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر