کد خبر: 888444
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
امام جمعه سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : اجتماع پرشور مردم در نهم دی سال 88 سند اقتدار و عزت نظام و ملت ایران اسلامی است.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی افزود : راهپیمایی 9 دی سال 88 در تاریخ کشور تبلور حماسه ملت ایران همراه با شعور سیاسی و بصیرت بود.
وی اظهارداشت : 9 دی روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و سرافکندگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد : در نهم دی سال 88 ،ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس خود، با حضور آگاهانه، مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر و رهبر انقلاب حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.
آیت الله شاهچراغی ادامه داد : دشمنان قسم خورده نظام از ابتدای پیروزی انقلاب با طرح و اجرای دسیسه های مختلف با وجود شکست های پی در پی از ملت ایران، هیچگاه عبرت نخواهند گرفت.
امام جمعه سمنان تصریح کرد : دشمنان نظام به دنبال طرحی نو برای خدشه وارد نمودن به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با ایستادگی و رشادت مردم ایران این توطئه ها خنثی شد.
راهپیمایی9 دی 1388 در واکنش به بی حرمتی برخی در روز عاشورا و هتک حرمت سید الشهدا (ع) و آرمان های انقلاب اسلامی با حضور با شکوه مردم برگزار شد.
در تقویم جمهوری اسلامی، 9 دی ماه به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر