کد خبر: 884823
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
نخستین سوالی که ممکن است قبل از سفر به ذهن هر یک از ما خطور کند، چگونه سفر کردن است؛ بدیهی است که مسافرت با انواع وسائط نقلیه امکانپذیر است اما به راستی کدام شیوه حمل و نقل برای سفر مناسبتر است.
به گزارش جوان از قزوین مناسبترین شیوه حمل و نقل برای شما در سفر می‌تواند بسته به نوع سفرتان و مقصدی که برای آن در نظر گرفته‌اید، متفاوت باشد. به عبارت دیگر نمی‌توان برای تمامی سفرهای تجاری، خانوادگی، روزانه و... یک وسیله نقلیه یکسان را پیشنهاد نمود با این حال بسیاری از ما مسافرتهای هوایی را به سفر با وسایل نقلیه دیگر ترجیح می دهیم، چراکه سفر با هواپیما برایمان توام با سرعت، آسایش و امنیت است.

جالب است بدانید سه ویژگی که عنوان کردیم برای اغلب مسافران نقشی مهم و حیاتی دارد. بدین ترتیب چندان هم دور از انتظار نیست که امروزه مسافری خرید از سامانه های اینترنتی را به آژانسهای مسافرتی ارجح بداند و بلیط هواپیما خود را به صورت آنلاین خریداری نماید.

همانطور که می‌دانید این قبیل سامانه ها به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا در مدت زمان کوتاهتری بلیط هواپیما مورد نظر خود را در قیاس با سایر بلیط های هواپیما موجود رزرو و خریداری نمایند. بدین ترتیب هم انتخابی محدود به سلیقه اپراتور فروش نخواهند داشت و هم بلیطی تهیه کرده اند که از نظر اقتصادی به بودجه مورد نظرشان برای سفر، همخوانی دارد.

نکته قابل توجه دیگر در خریدهای اینترنتی اعتبار سایت و سامانه‌ ایست که مسافر برای خرید برمی‌گزیند. علاوه بر اینها دامنه‌ انتخابی که در این خصوص در اختیار کاربر قرار می‌گیرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع همین دلایل است که مسافران کارکشته را به سوی سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما و قطار قاصدک 24 می‌کشاند!

بلیط هواپیما قاصدک24
برای رزرو بلیط هواپیما از سامانه خرید انلاین قاصدک24 می‌بایست با با کلیک بر روی اینجا: بلیط هواپیما قاصدک 24 به آدرس www.ghasedak24.com مراجعه و مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان برای سفر را انتخاب نمایید. بدین ترتیب فهرستی از تمامی بلیط های هواپیمای موجود در مسیر دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد که در صورت نیاز به بلیط هواپیمای خاصی اعم از بلیط سیستمی یا چارتری، بلیط هواپیمای یک ایرلاین مشخص یا بلیط هواپیما در یک بازه زمانی و... می‌توانید آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدود نمایید. حال تنها کافیست بلیط هواپیما چارتر یا سیستمی مورد نظرتان را رزرو کرده و وارد درگاه خرید شوید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن را در آدرس پست الکترونیکی خود دریافت نمایید.

شایان ذکر است امکان کنسلی و استرداد نیز به صورت آنی در قاصدک 24 مهیاست. بدین ترتیب اگر به هر دلیلی مجبور به تعویق سفر خود شده اید، می‌توانید درخواست کنسلی بلیط خود را برای کارشناسان بخش پشتیبانی ما ارسال نمایید تا پس از کسر مبلغ جریمه مورد نظر شرکتهای هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارتر کننده در بلیط های چارتری، باقی مبلغ بلیط را در حساب خود داشته باشید.

بلیط قطار قاصدک 24
همانطور که در ابتدا گفتیم انتخاب شیوه حمل و نقل در سفر می‌تواند بسته به مقصد و نوع سفر متفاوت باشد. به طور مثال برای سفرهای روزانه یا هفتگی که به صورت مداوم و هر روزه صورت می‌پذیرند، نیاز به یک وسیله نقلیه مطمئن و ایمن است که آمد و شد با آن نیز هزینه چندانی در پی نداشته باشد. به عبارت دیگر سفرهای زمینی و به طور مشخص سفر با قطار، یکی از راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه ای است که می توان برای اینگونه مسافرتها، انتخاب نمود.

گفتنی است قاصدک24 برای سهولت و سرعت بیشتر در دسترسی شما مشتریان عزیز به بلیط قطار مورد نظر خود، مجموعه کاملی از این بلیط ها نظیر بلیط قطار رجاء، بلیط قطار سفیر، بلیط قطار فدک و... را گردآوری کرده است. بدین ترتیب برای خرید بلیط قطار مورد نظر خود می‌توانید با مراجعه به این سایت و پس از تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود، لیست کاملی از بلیط های موجود را مشاهده نمایید و پس از بررسی و مقایسه به رزرو بلیط قطار دلخواه خود بپردازید و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار مورد نظر خود را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

پیشنهاد ما و بر اساس آنچه اکثر کاربران قاصدک 24 می گویند رسالت این سایت تضمین سریعترین، آسانترین و ارزانترین راهها برای سفر است و بدین منظور با تامین بیمه مسافرتی این موضوع را برای مسافران هموارتر نموده است تا خاطره یک سفر دل انگیز لذت سفر را دوچندان نماید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر