کد خبر: 879282
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد؛
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از رفع تصرف 134 مترمربع به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 680 میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ ستاد کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت: در اجرای حکم صادره دادگاه، 134 مترمربع از اراضی ملی مشهد مقدس در محدوده دلاوران به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 680 میلیون ریال رفع تصرف و آزادسازی و اعاده به وضع سابق گردید.

 وی افزود: با پیگیری های مدیریت املاک و حقوقی و تصویب در شورای حفظ حقوق بیت المال، اراضی تصرف شده با اقدام یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان رفع تصرف گردید. 

 فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند با شماره تلفن های 2- 33492181 تماس بگیرند و هر گونه دخل و تصرف و يا تعرض، دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام فرمایند.

 وی توصیه کرد: شهروندان گرامی برای پیشگیری از هرگونه ضرر و زیان، در زمان خرید زمین و ملک، برای اطمینان از اصالت ملک مورد نظر، از سازمان های مربوطه استعلام بگیرند چون بسیاری از افراد به صورت قولنامه ای ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده است که  این افراد علاوه بر ضرر مالی، خسارت هایی نیز پرداخت کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار