کد خبر: 876229
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
يک ميان بر براي قزويني ها
اغلب مسافران تمایل دارند قبل از سفر به مجموعه کاملی از پروازها دسترسی داشته باشند این متن عنوان می‌کند کدام سایت کامل‌ترین مجموعه از بلیت‌های هواپیما را عرضه می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین اغلب مسافران تمایل دارند قبل از سفر به مجموعه کاملی از پروازها دسترسی داشته باشند، آنها معتقدند این امر سبب می‌شود تا بتوانند پیش از خرید، تمامی بلیت‌های هواپیما موجود در مسیر دلخواه خود را مشاهده کنند و با مقایسه آنها با یکدیگر، انتخابی متناسب با سلیقه و بودجه خود داشته باشند.

مفتخریم که به عنوان یک سامانه اینترنتی خرید بلیت هواپیما، کاملترین مجموعه از پروازها را برای کاربران خود فراهم کرده‌ایم تا دیگر نگران از دست دادن پروازی در مسیر هوایی درخواستی خود نباشند.

تنها یک کلیک با مجموعه‌ای کامل از بلیت‌های هواپیما فاصله دارید!
سامانه خرید آنلاین بلیت هواپیما قاصدک 24، یک موتور جست‌وجوی حرفه‌‌ای است که در کوتاهترین زمان ممکن به تجمیع کلیه بلیت‌های هواپیمای موجود در مسیر دلخواه شما می‌پردازد. این سامانه با قابلیت دسترسی به اطلاعات انواع بلیت هواپیما اعم از بلیت لحظه آخری، بلیت هواپیما سیستمی و بلیت هواپیما چارتر در کلیه مسیرهای هوایی کشور، تضمین می‌کند که هیچ بلیتی از دید شما پنهان نمی‌ماند.

قاصدک 24 همچنین ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که به وسیله آنها به راحتی می‌توانید بلیت هواپیما مورد نظر خود را، تنها با یک کلیک از میان انبوهی از بلیت‌های هواپیمای موجود پیدا کنید. برای این کار تنها کافیست بلیت هواپیما دلخواه خود را بسته به نوع پرواز، در یکی از دو فیلد «پرواز داخلی» یا «پرواز خارجی» جست‌وجو کنید.

حال باید فهرست نمایش داده شده را با توجه به سلیقه خود در زمان پرواز، قیمت بلیت، کلاس پروازی و شرکت‌های هواپیمایی محدود و در نهایت بلیت هواپیما دلخواه خود را انتخاب، رزرو و خریداری کنید.

اپلیکیشن موبایل قاصدک 24:
اپلیکیشن موبایل قاصدک 24 یکی دیگر از راهکارهای ارائه‌شده توسط این سامانه برای رزرو و خرید آنلاین بلیت از کاملترین مجموعه از پروازهاست. گفتنی است، این نرم‌افزار برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و IOS طراحی شده و برای ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است.

اصلی‌ترین هدف طراحی و ارائه این اپلیکیشن، ساده‌تر کردن پروسه سفر است، این بدین معناست که شما برای خرید بلیت هواپیما سفر خود به جز اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، نیاز به هیچ منبع دیگری ندارید و تنها باید با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان به جست‌وجوی بلیت هواپیما مورد نظر خود در این نرم‌افزار بپردازید. لازم به ذکر است فهرست نمایش داده شده پس از جست‌وجو، لیستی از کاملترین پروازها در مسیر هوایی درخواستی شماست که قابلیت مرتب سازی بر اساس زمان، قیمت و ظرفیت مسافران را داراست.

علاوه بر اینها، پنج فیلتر تعبیه‌شده در نرم‌افزار (بازه قیمت، کلاس پرواز، نوع بلیت، زمان حرکت و خطوط هواپیمایی)، شما را در انتخاب بلیت هواپیمای متناسب با بودجه، سلیقه و شرایط سفرتان، یاری خواهند کرد، بدین ترتیب می‌توانید پس از دسترسی به کاملترین مجموعه از پروازها، بلیت هواپیما مورد نظر خود را انتخاب کرده و با افزودن مشخصات خود و همراهانتان وارد درگاه خرید شوید. توجه داشته باشید بلیت هواپیما خریداری شده، تنها با در اختیار داشتن شماره خرید و موبایل ثبت شده در اپلیکیشن، قابل پیگیری است.

بد نیست بدانید بلیت هواپیما خریداری‌شده از قاصدک 24، چه از طریق سایت این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و چه از طریق اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، به سرعت قابل لغو و استرداد است. هزینه بلیت هواپیما لغو شده، پس از کسر جریمه مرتبط با شرکتهای هواپیمایی در بلیت های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیت‌های چارتری، به حساب مشتری واریز خواهد شد. در پایان یادآور می‌شویم در صورت بروز هرگونه مشکل در روند رزرو و خرید بلیت هواپیما و یا نیاز به اطلاعات تکمیلی در خصوص مجموعه پروازها در مسیر درخواستی خود، می‌توانید هفت روز هفته به صورت شبانه‌روزی با تیم فروش و پشتیبانی سامانه خرید اینترنتی قاصدک 24 در ارتباط باشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر