کد خبر: 828471
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
وزیر اطلاعات:
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات انجام‌شده سربازان گمنام کشور در ایجاد امنیت گفت: امروز به‌واسطه رشادت این عزیزان امنیت کامل در کشور برقرار است، هر حرکت مشکوک دشمن با اشرافیت اطلاعاتی خنثی می‌شود.

جوان آنلاين: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی شب گذشته در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: مازندران دیار علویان و سرزمینی است که مردم این سرزمین شهیدپرور و ولایت‌مدار هستند.

وی با اعلام اینکه همدلی و همگرایی در استان توفیق بسیار بزرگی برای بهبود مسائل و خدمت به مردم است، افزود: همدلی و هم‌افزایی موجب استحکام و پیشرفت امور است.

وزیر اطلاعات در ادامه با اعلام اینکه دستاوردهای حوزه امنیت پنهان ولی نتیجه آن بسیار ارزشمند است، بیان کرد: تندرستی و امنیت دو نعمت ناشناخته است، وقتی امنیت از دست رود متوجه ارزش و منزلت آن می‌شویم.

این مسؤول با اشاره به اقدامات انجام‌شده سربازان گمنام کشور در ایجاد امنیت اضافه کرد: امروز به‌واسطه رشادت این عزیزان امنیت کامل در کشور برقرار است، هر حرکت مشکوک دشمن با اشرافیت اطلاعاتی خنثی می‌شود.

علوی یادآور شد: امروز دستگاه‌های امنیتی با حرکت اطلاعاتی دانش‌بنیان بسیاری از تهدیدهای امنیتی را با کمترین هزینه خنثی می‌کنند و جامعه اطلاعاتی کارآمد و پرثمر با جدیت در مسیر تأمین امنیت گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی، تعامل و پیوند مستحکم کاری دستگاه‌های امنیتی امنیت پایدار را به‌دنبال دارد، اقتصاد، فرهنگ و رسانه هم نیازمند امنیت هستند و همه باید تلاش کرد تا امنیت را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه دستگاه‌های امنیتی از سرمایه‌گذاران به‌خاطر تولید و کاهش تورم و ایجاد اشتغال حمایت همه‌جانبه می‌کنند، بیان کرد: اشتغال باید توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ایجاد شود و لازمه سرمایه‌گذاری امنیت است.

این مسؤول به ارتباط مناسبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و مردم وجود دارد، اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه خدمت متولیان جدای از مردم نیستند و از جنس مردمند و این روحیه برای استمرار نقش مردم در عرصه‌های مختلف ضروری است.

علوی در ادامه به رشادت رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: لشکر ویژه 25 کربلا نقش اثرگذاری در دفاع از کشور داشت.

وی خدمت به مردم  را نعمت بزرگ الهی برشمرد و گفت: افراد مسؤول باید از اینکه توفیق خدمتگزاری را دارند، شکرگزار باشند.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: خدمت بی‌منت به مردم افتخاری بزرگ است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
0
شما که مدعی امنیت کامل هستید آیا در تمام امور ، اعم از اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، اخلاقی و.... همه و همه امنیت وجود دارد!!!!؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار