کد خبر: 823483
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
در سومین حرم اهل‌بیت (ع)
رئيس پليس راهور استان فارس تمهيدات ترافيكي روز اربعين حسيني در کلان‌شهر شيراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) را اعلام كرد.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ مصطفي عباسي اظهار داشت: به‌منظور تسهيل در امر آمدوشد شهروندان و عزاداران اباعبدالله الحسين (ع) در روز اربعين حسيني، تمهيدات ترافيكي در چند خيابان منتهي به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسي شاه‌چراغ (ع) و حضرت سيد علاءالدین حسين (ع) اجرا می‌شود.

وي افزود: اين مسیرها شامل ميدان شهرداري به سمت خيابان پيروزي،‌ تقاطع مشير به سمت تقاطع پيروزي، تقاطع مصدق به سمت سه‌راه احمدي، تقاطع پيروزي به سمت حرم شاه‌چراغ (ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاه‌چراغ (ع)، سه‌راه آستانه در بلوار به سمت حرم سيد علاءالدین حسين (ع)، سه‌راهی دروازه قصاب‌خانه به سمت حرم سيد علاءالدین (ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشير و ابتداي خيابان توحيد از سمت خيابان زند به سمت تقاطع مشير است.

رئيس پليس راهور استان فارس از شهروندان درخواست كرد از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده‌های ترافيكي مشخص‌شده در اين روز خودداری و حتي‌المكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

عباسي همچنين به رانندگان توصيه كرد؛ از توقف در مسیرهای مشخص‌شده خودداری و با توجه به استقبال گسترده مردم عزیز و خطرات ترافیکی مراقب تردد عابران پیاده باشند.

رعایت سرعت مطمئنه و توجه لازم و کافی به جلو در این روز از ديگر توصیه‌های رئيس پليس راهور استان فارس به رانندگان بود که از آنان درخواست كرد از عبور با وسایل نقلیه بین دسته‌های عزاداری و سوار كردن اشخاص روي ركاب و قسمت‌های بيروني وسايل نقليه خودداري كنند.

وي از مسؤولان هيات‌ها نيز درخواست كرد به‌منظور تسهيل در آمدوشد وسایل نقليه، نصب داربست و ايجاد ایستگاه‌های صلواتي به‌گونه‌ای انجام شود كه مشكلي در سطح سواره‌رو و پیاده‌رو و ديگر مشكلات ترافيكي براي عابران عزادار و وسايل نقليه فراهم نشود و در هنگام پخش نذورات نيز طوري برنامه‌ریزی شود كه از ايجاد گره‌های ترافيكي جلوگيري شود.

رئيس پليس راهور استان فارس همچنين از اين عزيزان درخواست كرد؛ هر هيات افرادی را به‌عنوان هميار پليس با لباس مرتب و كاور ویژه تعيين کند تا با كمك عوامل راهور در سهولت و روانی ترافيك انجام‌وظیفه كنند.

عباسي از شهروندان و عزاداران اباعبدالله درخواست كرد؛ با خدمتگزاران خود در پليس راهور همكاري لازم را براي انتظام‌بخشي هرچه بيشتر و رواني ترافيك به عمل آورند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر