کد خبر: 821159
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي خوزستان خبر داد:
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي خوزستان از حضور 250 شركت از 12 استان كشور در نمایسگاه تخصصی نفت خبرداد.

رحيم جليلي اظهار کرد: بدون حمايت اين شركت برگزاري اين نمايشگاه امكان پذير نيست و امسال در این نمايشگاه 250 شرکت حضور دارند كه استان تهران با 127 واحد، خوزستان با 44 واحد و اصفهان با 20 واحد بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

وي افزود: شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، فارس، البرز، کرمانشاه، مرکزی، همدان و یزد در این نمایشگاه حضور دارند.

جليلي تصریح کرد: خوشبختانه نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان هر سال بهتر از سال قبل برگزار می‌شود و با مجزا شدن این نمایشگاه و نمایشگاه شرکت ملی حفاری و همچنین همزمان شدن آن با نمایشگاه نفت ابوظبی، باز هم شاهد استقبال بخش خصوصی از این نمایشگاه بودیم.

وي همچنین از حضور پنج واحد دانش بنیان در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد، دانشکده نفت و پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان واحدهای دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

 جلیلی گفت: از فعالان حوزه نفت و گاز کشورهای عراق، آلمان، کره جنوبی، ژاپن، چین و امارات جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده که تاکنون 20 نفر جهت بازدید معرفی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر