کد خبر: 820278
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
معاون تجارت خارجی سازمان صنعت استان:
معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با تأکید بر این‌که صادرکنندگان استان به حمایت نیاز دارند، از تجلیل و تقدیر از 15 صادرکننده فعال و نمونه خوزستانی خبر داد.

یونس حسین‌نژادیان گفت: روز چهارشنبه هفته جاری در همایش روز ملی صادرات استان از 15 صادرکننده نمونه و فعال خوزستان تجلیل می‌شود.

وی افزود: صادرکنندگان برتر در بخش‌های تخصصی، عمومی و مختلط نظیر بازرگانی عمومی، صادرات سیمان، پتروشیمی و ... فعالیت دارند و به صورت کلی صادرکنندگان نمونه از بخش‌های مختلف گروه کالاهای صادراتی استان برگزیده شده‌اند.

حسین‌نژادیان در خصوص معیارها و ملاک‌های گزینش صادرکنندگان برتر استان تصریح کرد: مشارکت در اعزام و پذیرش هیأت‌های تجاری، مشارکت در نمایشگاه‌های محلی، ملی و بین‌المللی، داشتن سایت‌های به‌روز، میزان صادرات، میزان اشتغالزایی، ایجاد بازارهای جدید، پایداری و استمرار در بازار و میزان ارزآوری برای استان از معیارها و ملاک‌های انتخاب صادرکنندگان فعال و نمونه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: صادرکنندگان استان قطعاً به حمایت نیاز دارند و هم مسئولین استانی و هم مسئولین کشوری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی که یکی از مؤلفه‌های مهم آن صادرات است، باید از صادرکنندگان حمایت کنند. همچنین بخش حصوصی نیز باید با داشتن برنامه‌ای در مسیر صادرات حرکت کند.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان عنوان کرد: تجلیل از صادرکنندگان برتر استان، طرح مسائل و مشکلات فعالان تجاری و اقتصادی در حضور مسئولین، انتقال این مسائل به سطح ملی و اعلام برنامه‌های آتی مسئولین در خصوص صادرات از اهداف برگزاری همایش ملی روز صادرات در استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر