کد خبر: 818875
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
نیمه نخست امسال 571 طرح اشتغال با اعتبار هشت میلیاردو 400 میلیون ریال به اجرا شد.
محسن زاهد احمدی

عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: امسال 150 میلیاردریال از محل منابع بانک ها وبیش از هفتاد میلیارد ریال هم از محل منابع امداد به اشتغال مددجویان اختصاص یافت که تا کنون پنج میلیارد ریال از منابع بانک ها وبیش از سه میلیاردو 400 میلیون ریال منابع امداد جذب شده است.

وی با بیان اینکه 60 درصد سرپرست خانوار را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: بر اساس اساسنامه ابلاغی مقام معظم رهبری، بحث توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت: ایجاد فرصت های شغلی، توسعه آموزش های فنی و مهارتی ، نظارت فنی و کارشناسی بر طرح های اشتغال ایجاد شده، کمک به تامین آتیه خانواده ها و بهره گیری از کمک های مردمی برای ایجاد اشتغال از مهترین رویکرد های این نهاد است.

اهرابی با بیان اینکه مددجویان متقاضی و مشمول دریافت تسهیلات ،می توانند تاسقف 250 میلیون ریال وام دریافت کنند، گفت: علاوه بر این بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با مراکز کاریابی غیر دولتی ، کارجویان تحت حمایت و دارای مهارت های شغلی به این مراکز معرفی می شوند.

34 هزار خانواده خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد هستند و 32 هزار خانوار نیز به صورتی موردی از این نهاد خدمات دریافت می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر