کد خبر: 811539
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا
شب دوم دور اول مرحله گروهي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، با برگزاري همزمان هشت ديدار گروه‌هاي پنجم تا هشتم برگزار مي‌شود...
دنیا حیدری
شب دوم دور اول مرحله گروهي فصل جديد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، با برگزاري همزمان هشت ديدار گروه‌هاي پنجم تا هشتم برگزار مي‌شود که در حساس‌ترين ديدارها دو تيم رئال‌مادريد و اسپورتينگ ليسبون در شهر مادريد به مصاف هم مي‌روند و در تورين هم يوونتوس پذيراي سوياست.
  
گروه E
در اين گروه باير لورکوزن ميزبان زسکا مسکو است و تاتنهام هاتسپر از موناکو پذيرايي خواهد کرد. موناکو فرانسه که رادامل فالکائو و موتينيو را در ترکيب خود دارد در صورت عبور از سد تيمي مثل تاتنهام تا حدود زيادي بابت صعود از گروهش اميدوار خواهد شد. لئوناردو ژارديم پرتغالي از موناکو فرانسه تيمي مدعي و آماده ساخته و آماده نبرد تاکتيکي با همتاي خود، مائوريسيو پوچتينو آرژانتيني است.
  
گروه F
در اين گروه لخيا (لژيا) ورژاوا ميزبان بروسيادورتموند است، دورتموند رويس را به خاطر آسيب‌ديدگي در اختيار ندارد و در ديگر بازي رئال مادريد از اسپورتينگ پرتغال پذيرايي خواهد کرد. رئال، مدافع عنوان قهرماني در حالي نخستين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا با ميزباني از اسپورتينگ ليسيون در سانتياگو برنابئو آغاز مي‌كنند كه با توجه به پيروزي در هر سه بازي ابتدايي ليگ اسپانيا و صدرنشيني در لاليگا، شرايط بسيار خوبي دارند و بازگشت رونالدو به تركيب اين تيم بعد از سه ماه و گلزني در بازي با اوساسونا نيز از جمله اتفاقات خوب تيم زيدان است كه مي‌تواند در بازي امشب برابر اسپورتينگ، يك پوئن مثبت براي سفيد پوشان مادريدي به حساب بيايد، اما اسپورتينگ ليسبون نيز پس از يک فصل غيبت در ليگ قهرمانان اروپا، با نايب‌قهرماني در ليگ برتر پرتغال به اين رقابت‌ها بازگشته است. اين تيم كه تاكنون تنها يك مرتبه و تنها سال 2008- 2009 موفق به صعود از گروه خود شده، اين فصل با هدف رسيدن به مرحله حذفي راهي ليگ قهرمانان شده است.
  
گروه G
در اين گروه پورتو پرتغال به سنگرباني ايکر کاسياس ميزبان اف. سي کپنهاگن است و کلوب بروژ بلژيک از لسترسيتي انگليس پذيرايي خواهد کرد. بروژ خاطره خوشي از مصاف با انگليسي‌ها ندارد، آنها دو شکست چهار بر صفر و همين‌طور سه بر يک را برابر منچستريونايتد تجربه کرده‌اند و از نيوکاسل و بيرمنگام و تاتنهام نيز شکست خورده‌اند. اين‌بار اما لستر سيتي برابر اين تيم قرار مي‌گيرد، تيمي مرموز که فصل گذشته عالي بوده و در اين فصل نه چندان خوب!
آخرين باري که لستر در اروپا بازي کرده به سال 2001 باز مي‌گردد، زماني که اين تيم يک زنگ تفريح در ليگ اروپا بود، اما روباه‌هاي رانيه‌ري اين بار براي حضور در جمع بزرگان مصمم به نظر مي‌رسند.
  
گروه H
در اين گروه يوونتوس از سويا پذيرايي خواهد کرد و المپيک ليون فرانسه به مصاف ديناموزاگرب خواهد رفت. سويا در سال 2015 يوونتوس را يک بر صفر شکست داد و البته در بازي برگشت دو بر صفر شکست خورد. يوونتوس، قهرمان سري A ايتاليا و سويا، قهرمان ليگ اروپا در حالي از گروه H در ورزشگاه خانگي يوونتوس در شهر تورين به مصاف هم مي‌روند که دو تيم پيش از اين تنها دو بار مقابل هم قرار گرفته‌اند. اين دو تيم در مرحله گروهي فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا بود که به مصاف هم رفتند که هر دو تيم بازي خانگي خود را با برد به پايان بردند. يوونتوس در بازي خانگي‌اش سويا را دو بر صفر از پيش‌رو برداشت و سويا هم در زمينش با نتيجه يک بر صفر بر بانوي پير غلبه کرد. يوونتوس در حالي پا به اين بازي مي‌گذارد که فصل جديد سري A ايتاليا را عالي شروع کرده و با 9 امتياز صدرنشين است و سويا هم با دو پيروزي و يک تساوي و هفت امتياز پس از رئال مادريد تيم دوم جدول رده بندي لاليگاست.

يووه، نايب‌قهرمان فصل 15- 2014 ليگ قهرمانان اروپا، در 16 فصلي که در اين رقابت‌ها حضور داشته، هرگز بازي اول خود را نباخته و 10 پيروزي به‌دست آورده و در شش بازي هم به تساوي رضايت داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار