کد خبر: 810447
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
در پی برخورد کامیون با تیر برق رخ داد
در تصادف زنجیره‌ای و برخورد 10 دستگاه خودرو سبک، یک موتورسیکلت و یک کامیون در بولوار امیر کبیر یک نفر کشته و 10 نفر مصدوم شدند.

به گزارش جوان آنلاین، تصادف و برخورد یک دستگاه کامیون با ستون برق و موتورسیکلت و به دنبال آن برخورد شش دستگاه خودرو سنگین و چهار دستگاه خودرو سبک دیگر در جاده شیراز بوشهر 11 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

فرمانده این واحد عملیات آتش نشانی حاضر در محل در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه، مشاهده شد برخورد یک دستگاه کامیون به تیر چراغ برق و موتورسیکلت باعث انحراف خودروها از مسیر و تصادف و برخورد 9 خودرو دیگر شده بود که بلافاصله عملیات امداد ونجات از سه منطقه آغاز شد.

سعید بوبر ادامه داد: در این زمینه ابتدا ایمن‌سازی محل با استفاده از علائم هشدار دهنده، بر طرف کردن نشت بنزین و برداشتن بست باتری‌ها انجام شد و فرد فوت شده که راننده خودرو موتورسیکلت بود درون کاور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بعد از قطع برق تیر چراغ برق که در اثر برخورد با خودرو کامیون سقوط کرده بود، با هماهنگی نیروهای اداره برق نسبت به برش و جابجایی ستون برق از وسط بولوار اقدام شد و در انتها نیز عملیات انتقال خودروها که در کل 11 دستگاه بود به حاشیه امن از خیابان صورت گرفت تا ترافیک خودرویی حاصل از این سانحه رانندگی به حداقل برسد.

گفتنی است، در این حادثه رانندگی که خودروهای پراید، پیکان ، پژو پارس و پژو 206 و شش دستگاه خودرو سنگین دیگر با هم برخورد کرده بودند، 10 نفر مصدوم شده و راننده خودرو موتورسیکلت که مرد 40 ساله‌ای بود نیز فوت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر