کد خبر: 786750
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
هواپیمای ماهان که از کیش به مقصد تهران در حال پرواز بود، هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد دچار مشکل شد و دوباره به پرواز درآمد و پس از حدود ۲۰ دقیقه برای دومین بار در این فرودگاه به زمین نشست.
مهر : پرواز شماره ۱۰۴۲ کیش به مقصد تهران هواپیمایی ماهان در هنگام فرود بر باند با مشکل مواجه شد و به اجبار دوباره پرواز کرد. به گفته مسافران این پرواز، زمانی که هواپیما بر باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، با مشکل مواجه و دوباره از باند بلند شد.

این مسافر در تماس با خبرنگار ما با بیان اینکه در این لحظات مسافران بسیار نگران شده بودند، گفت: با وجودی که این هواپیما حدود ۲۰ دقیقه در آسمان تهران سرگردان بود، هیچ یک از مهمانداران پاسخی به مسافران نمی‌دادند و حتی نزدیک مسافران هم نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه در این مواقع مهمانداران و خلبان باید پاسخگوی شرایط باشند، افزود: متاسفانه مسافران بسیار ترسیده بودند اما کسی نبود که در مورد مشکل به آنها توضیحی بدهد، به همین دلیل لحظات پر از اضطرابی را پشت سر گذاشتیم.

به گفته این مسافر، پس از حدود ۲۰ دقیقه هواپیما دوباره در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و خلبان توضیح مختصری را به مسافران داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار