کد خبر: 779688
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه گل محلات در نیمه اول اردیبهشت ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سیدمحمد حسینی با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه گل محلات گفت: اقداماتی برای معرفی محلات به عنوان یکی از شهرهای برجسته کشور در امر گردشگری در حال انجام است و این اداره کل آمادگی لازم به منظور دعوت از آژانس‌های مسافرتی که در زمینه توریسم فعالیت می‌کنند را دارد.

وی افزود: همچنین مدیران تورها می‌توانند با پتانسیل‌های این شهر آشنا شوند و از این طریق زمینه‌ساز ورود گردشگران خارجی به محلات در حاشیه نمایشگاه گل باشیم.

حسینی ادامه داد: میراث فرهنگی استان مرکزی با توزیع بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان محلات و سایر شهرهای استان و حضورفعال راهنمایان گردشگری تلاش خواهد کرد تا بازدید کنندگان این نمایشگاه با جاذبه های طبیعی و تاریخی استان مرکزی آشنا شده و زمینه حضور سرمایه گذاران و گردشگران در استان فراهم شود.

وی گفت: برپایی این نمایشگاه به منظور حفظ رتبه محلات در بخش تولید و صادرات گل و گیاه بسیار حائز اهمیت است و در این راستا بایستی بین تمامی دستگاه‌های مربوطه و مسئولان و مدیران استانی یک هم‌افزایی و تعامل مناسب وجود داشته باشد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه گل محلات از تاریخ ۸ تا ۱۱ اردیبهشت ماه در محل پایانه صادراتی گل و گیاهان محلات از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای دوستداران و علاقمندان به گل و گیاهان است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار