کد خبر: 779594
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته در کشور، گفت: برخورد قطار با عابر پیاده در سوادکوه مازندران سبب بروز حادثه شد و جان ۲ نفر را گرفت.
فارس: سید مصطفی مرتضوی در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌ تصادف قطار با عابر پیاده ساعت 14:6 روز گذشته در محور سوادکوه مازندران سبب بروز حادثه شد و جان دو نفر را گرفت.

وی افزود: واژگونی مرگبار پژو 405 نیز در کیلومتر 30 محور فهرج‌ ریگان در استان مرکزی نیز سبب حادثه دیدن 13 مسافر شد که متأسفانه سه نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و 10 مسافر نیز مصدوم شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: برخورد پراید با گارریل نیز در شهیدآباد استان فارس ساعت 8 صبح امروز سبب بروز حادثه شد و یک مسافر را مصدوم کرد که نیروهای امدادی بلافاصله پس از وقوع این حادثه در محل حضور یافته و مصدوم را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل کردند.

مرتضوی در پایان به حادثه برف و کولاک و گرفتاری مسافران در راه اشاره کرد و گفت:‌ساعت 7:30 امروز 89 نفر در دامنه گردنه خوانسار در استان اصفهان دچار برف و کولاک شده بودند که همه آنها توسط نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار