کد خبر: 779480
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهرخبرداد :
تکمیل پروژه‌های در دست اجرا باعث می‌شود تا استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور از نظر داشتن بزرگراه قرار گیرد و تا چند سال آینده نیازی به توسعه بزرگراه‌های استان نباشد.

فرزاد رستمی  در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: توسعه راه‌ها به عنوان یکی از اولویت‌های استان بوشهر مطرح است و مصوبات خوبی در زمینه توسعه راه‌ها وجود دارد و پروژه‌های مهمی تعریف شده است.

وی با اشاره به اجرای هشت محور بزرگراهی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه‌ها با جدیت در دستور کار است و اکیپ‌های متعددی در محورهای مختلف استان در حال اجرا و تکمیل این پروژه‌ها هستند.

رستمی همچنین به اقدامات صورت گرفته برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است که نتیجه آن کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان عسلویه اضافه کرد: اجرای به موقع این پروژه‌ها و پیگیری برای تکمیل و راه‌اندازی آنان در حال انجام شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تاکید کرد: تلاش می‌شود روند اجرایی پروژه‌های راهسازی شهرستان عسلویه با سرعت بیشتری انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر