کد خبر: 779471
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
حجت الاسلام پناهيان:
مشاور رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها گفت: دشمنان اسلام قصد دارند با معرفي كردن دين ما به عنوان مجموعه‌اي از مقدس‌ها و ارزش‌ها به جهانيان اين گونه القاء كنند كه شيعيان ايراني واقع بين نيستند.
حجت الاسلام عليرضا پناهيان  در جمع دانشجويان دانشگاه تبريز افزود: كافران كه واقع بين نيستند مي خواهند دين ما را غلط جلوه دهند ولي ما نبايد به اين موضوع بي اعتنا باشيم.
وي با بيان اينكه ايمان براي ديد بهتر چشم ها را شست و شو مي‌دهد و اگر جوانان با دين انس بگيرند، جامعه پيشرفت مي كندبه كامل بودن دين اسلام اشاره كرد و افزود: در بخش اقتصادي دين اسلام راهكارهاي زيادي براي رهايي از مشكلات دارد كه از آن به درستي استفاده نمي‌شود.
وي گفت: دين آبادكننده حيات انسان بوده و اين ولايت است كه بدون اينكه از كسي حق بيمه بگيرد، جامعه و استعدادهاي آن را بيمه مي‌كند.
حجت الاسلام پناهيان با بيان اينكه بايد به جاي شعار مرگ بر ضد ولايت فقيه شعار مرگ بر ناداني سر داده شود، افزود: نبايد انقلاب را فقط به آرمان‌ها محدود كرد، لازم است جان خود را در مركزيت راه اسلام قرار دهيم زيرا ايمان مصداق بارز جلا دادن به قلب است.
وي با اشاره به اينكه وجود ايمان دفاع از منافع را مي آموزد و هدف شرع دعوت به عقلانيت است، افزود: مهم‌ترين شاخصه معنويت قدرتمند شدن انسان است.
وي اولين ثمره عبادت را قدرت دانست و افزود: دانشجويان بايد به شخصيت خود نيز توجه داشته باشند، دنيا محل آسودگي نيست و توجه داشتن به مسائل اطراف از ضروريات است.
اين استاد اخلاق با تاكيد بر اينكه دانشجويان بايد خوب زندگي كردن را به يكديگر آموزش دهند، بيان كرد: افراد بسيجي بايد در اين امر پيشگام باشند و نبايد اجازه دهيم طلاق در جامعه رواج يابد.
دانشگاه تبريز پس از دانشگاه تهران دومين دانشگاه بزرگ كشور و بر اساس مركز استنادي جهان اسلام در بين دانشگاه هاي جامع ايران در رتبه ششم ايران قرار دارد.
اين دانشگاه داراي 650 رشته و21 هزار نفر دانشجو بوده و با برخورداري از 21 دانشكده و 10 مركز پژوهشي از مهم ترين دانشگاه هاي كشور در آموزش، پژوهش و توليد فناوري است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر