کد خبر: 779428
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کتاب «پرسمان یاد» که به گفتارهایی درباره خاطره‌نگاری دفاع مقدس می‌پردازد از سوی نشر صریر منتشر شد.
معصومه رامهرمزی، عضو شواری خاطره‌نویسی دفاع مقدس به ایبنا گفت: کتاب «پرسمان یاد» به عنوان منبعی تازه در حوزه خاطره‌نگاری جنگ تحمیلی منتشر شد.

وی با بیان این‌که «پرسمان یاد» در نتیجه 15 جلسه گفت‌و گو با علیرضا کمری، مدیر معاونت پژوهشی دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری انقلاب اسلامی نوشته شد، افزود: البته حدود 6 گفت‌وگوی دیگر هم در حاشیه این گفت‌وگو‌ها و با هدف برطرف شدن شبهه‌ها انجام شد.

رامهرمزی ادامه داد: این کتاب بر اساس تعداد جلسه‌ها به 15 بخش به صورت موضوعی تدوین شده است و فرانک جمشیدی نیز برای آن مقدمه و موخره‌ای نوشته که برای مباحث مطرح شده بسیار کاربردی و با اهمیت است.

به گفته وی، این کتاب به پرسش‌های تازه در حوزه خاطره‌نگاری پاسخ می‌دهد و تمامی اعضای شورای خاطره (مسعود امیرخانی، محسن شاه‌رضایی، مهدی فروغی‌، گلعلی بابایی، معصومه رامهرمزی و سیدرضا میربابا) در جلسه‌ها حضور داشتند.

این عضو شورای خاطره‌نویسی شیوه نگارش کتاب را به صورت پرسش و پاسخ دانست و گفت: سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس کتاب حامی نگارش این کتاب بود. «پرسمان یاد» از سوی نشر صریر با شمارگان یکهزار نسخه و با 254 صفحه منتشر شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار