کد خبر: 779400
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
نماینده ولی‌فقیه در البرز:
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر همگرایی فعالیت‌های دستگاه‌های استان در زمینه توسعه‌ فرهنگ شهادت و ایثار گفت: اگر همه‌ دستگاه‌ها فعالیت‌های خود را در قالب و چارچوب ستاد کنگره انجام دهند، نتایج خوبی حاصل می‌شود.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در نخستین جلسه‌ شورای سیاست‌گذاری کنگره‌ سرداران و شهدای استان البرز که با حضور استاندار، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) و مسئولان و مدیران ‌کل استانی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد، اظهار داشت: انسان از دو جبهه‌ داخلی و خارجی دچار دشمنی شیاطین درونی و بیرونی است که تنها راهکار مقابله با این دشمنان ذکر و یاد خداست.

وی مهم‌ترین هدف مجموعه‌هایی مانند کنگره‌های شهدا را تقویت ذکر خدا در انسان دانست و بیان داشت: بیان و روش کار این ستاد یادآوری و غفلت‌زدایی از جامعه و فرد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مسئله‌ شهدا، ایثارگری و فرهنگ شهدا، مسئله‌ مهمی است، خاطرنشان کرد: کنگره‌ شهدا، جامعه را نسبت به صیادانی که در کمین نشسته‌اند هشیار و متنبه می‌کند.

وی هستی انقلاب را مدیون شهدا و ایثارگران دانسته و تصریح کرد: انقلاب یک حرکت مستمر تا تشکیل حاکمیت و نظام نوین اسلامی است که در بیان رهبری هم بارها به این مفاهیم در قالب انقلاب اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی اشاره‌ شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی، حفظ فرهنگ ایثار را وظیفه‌ همه‌ مسئولان دانست و اظهار داشت: هرچه در این زمینه کار کنیم کم است و عمده این است که باید کار فاخری در این زمینه انجام شود.

وی افزود: کنگره‌ شهدا در بسیاری از استان‌ها تشکیل ‌شده است و کتاب و سرود و نمایشنامه‌های زیادی هم تولید گردیده، اما در البرز که ایران کوچک است باید کاری کامل‌تر از بقیه استان‌ها انجام پذیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز ادامه داد: در البرز نیازمند کار فاخر و خوب با پایه‌ قوی و مستحکم هستیم که این کار هر چقدر هم‌زمان ببرد، ارزشمند است.

حسینی‌همدانی با تأکید بر همگرایی فعالیت‌های دستگاه‌های استان در این زمینه تأکید کرد: اگر همه‌ دستگاه‌ها فعالیت‌های خود را در قالب و چارچوب ستاد کنگره انجام دهند، نتایج خوبی از این فعالیت‌ها حاصل می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار