کد خبر: 750860
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از هوشمندسازی 239 کلاس درس در مناطق عشایری این استان و دسترسي به امکانات سیار خبر داد.

هادی زارع پور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموز عشایری استان گفت: مدارس هوشمند موجب فراگیری مطلوب محتوای آموزشی در کنار کار معلم می شود.

وی افزود: همچنین تجهیزات هوشمندسازی 300 کلاس در این استان خریداری شده است و به زودی در مدارس نصب می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: این تجهیزات شامل وایت برد هوشمند، ویدئو پروژکتور، لب تاپ و رایانه با صرف 10 میلیارد ریال اعتبار خریداری شده است.

وی ادامه داد: تاکنون یک هزار و 45 کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد هوشمندسازی شده است.

زارع پور گفت: مشارکت خیران و دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد راهکار توسعه این طرح در مدارس است.

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد نيز افزود: دانش‌‌آموزان عشایر از با استعدادترین دانش‌آموزان در کشور هستند.

اسماعیل رضایی گفت: با ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی استعدادهای این دانش آموزان شاهد اوج توانمندیهای آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: توجه ویژه به این دانش آموزان و ارائه امکانات لازم به مدارس عشایری زمینه ظهور و بروز استعدادهای کم نظیر آنان را فراهم خواهد کرد.

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد مدارس عشایری در کهگیلویه و بویرحمد را بیشتر از سایر استانها عنوان کرد و افزود: این مدارس با کمبودهای زیادی در بخش فضای فیزیکی مواجهند و برخی از مدارس عشایری استان نیازمند فضای آموزشی جدید هستند.

رضایی از اختصاص تعداد ۱۴ مدرسه پیش‌ساخته برای کلاس درس مدارس عشایری در سال تحصیلی جدید با کمک خیرین خبرداد و گفت: بیش از ۲۰ کانکس دیگر برای مدارس عشایری استان مورد نیاز است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار