کد خبر: 747117
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» در اولين شب ماه محرم نيز با اقبال بسيار خوبي مواجه شد.
فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» در اولين شب ماه محرم نيز با اقبال بسيار خوبي مواجه شد. اين فيلم توانست پنج‌شنبه شب گذشته به فروش بالاي ۱۷۰ ميليون تومان دست يابد و فروش فيلم از ۱۰ ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان عبور كرد.
محمدرضا صابري، مدير پخش نورتابان درباره فروش فيلم توضيح داد: در اولين شب محرم نيز فيلم با اقبال خوبي مواجه شد و در شهرستان به فروش بالاي 90 ميليون تومان و در تهران به 80 ميليون تومان در گيشه سينماها دست يافت. وي افزود: فيلم سينمايي «محمد رسول‌الله(ص)» در اولين شب ماه محرم نيز با اقبال بسيار خوبي مواجه شد. اين فيلم توانست به فروش بالاي 170 ميليون تومان دست يابد و فروش فيلم از مرز 10 ميليارد و 300 ميليون تومان عبور كرد. امير قطبي، مدير فروش دفتر فيلمسازان درباره فروش فيلم «دلتنگي‌هاي عاشقانه» توضيح داد: اين فيلم در تهران به فروش 115 ميليون و در شهرستان به فروش 45 ميليون تومان دست يافته است و در تهران و شهرستان داراي 20 سالن سينماست.
براساس اين گزارش، همچنين سعيد خاني، مدير پخش شركت توليد و پخش صبا در خصوص آخرين رقم فروش فيلم سينمايي «قندون جهيزيه» به كارگرداني علي ملاقلي‌پور گفت: «قندون جهيزيه» پس از 9 هفته نمايش در تهران يك ميليارد و 130 ميليون تومان و در شهرستان‌ها پس از هشت هفته، 345 ميليون تومان فروخته است و اكران آن بعد از تعطيلات دهه‌ اول محرم ادامه خواهد داشت.
حبيب اسماعيلي، مدير پخش رسانه فيلمسازان درباره فروش فيلم «360 درجه» توضيح داد: با توجه به ايام سوگواري شب گذشته در سانس‌هاي آخر شب با اقبال خوبي مواجه بود و 210 ميليون تومان فيلم در تهران فروش داشت و در شهرستان از روز چهارشنبه اكثر سينماهاي شهرستان فيلم را به نمايش گذاشتند. وي افزود: در مشهد حدود يك هفته است كه فيلم به نمايش درآمده و با اقبال مواجه شده است. تاكنون در شهرستان 40 ميليون تومان فروخته و در مجموع حدود 250 ميليون تومان فيلم فروخته است. غلامرضا فرجي (مدير پخش حوزه هنري)، نيز در خصوص رقم فروش «مزار شريف» به كارگرداني عبدالحسن برزيده گفت: اين فيلم پس از 33 روز نمايش حدود 162 ميليون تومان فروش داشته است و 9 سالن سينماي تهران و 16 سالن در ساير شهرها را در اختيار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار