کد خبر: 743382
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
طی حکمی از سوی محمد رضا جعفری جلوه؛
محمدرضا جعفری جلوه در حکمی دکتر رامین شمسایی نیا را به‌عنوان مدیر گروه امور اجتماعی این شبکه منصوب کرد.

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در این حکم که به امضای مدیر شبکه دو رسیده،‌ آمده است:

رویکرد جدید این شبکه در حیطه اجتماعی و تمرکز جدی بر این مهم انتظار از گروه‌های تخصصی برنامه‌ساز را فزون‌تر ساخته و توجه به اصلی‌ترین مسائل اجتماعی را مؤکدا مدنظر داشته است. مسائلی از قبیل اخلاقیات، تعلیم و تربیت، تنوع قومی، مهاجرت، تربیت‌بدنی، مسکن، کار، رفاه، پوشش ملی، رفتارهای اجتماعی و ....

نگاه مسئله محور و موشکافی عالمانه و منتج به گره‌گشایی و تلاش برای نیل به راه‌حل و سطحی بهتر از برخورداری ها در طیف مسائل اصلی، نیازهای حیاتی و ارزش‌های اساسی جامعه از هویت و شرافت گرفته تا معیشت، سلامت، امنیت، عدالت، جمعیت، رشد، عزیمت، فراغت و ... لازمه تدابیر و اقداماتی است که ان شاالله و به حول و قوه الهی در تعامل و تعاضد با واحدهای ستادی و دیگر گروه‌های برنامه‌ساز شبکه بدان اهتمام خواهید داشت و موفق خواهید بود.

در همین مجال شایسته است از زحمات چندساله و شایان توجه جناب آقای مهدی آذرمکان در مدیریت گروه، قدردانی نموده؛ برای ایشان در عرصه‌های فرا راه آرزوی توفیق نمایم.

رامین شمسایی نیا دانش‌آموخته دکترای جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق کاری وی می توان به مدیریت گروه دانش و اقتصاد و همچنین قائم‌مقامی گروه اجتماعی شبکه سه سیما، دبیری شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های سراسر کشور و بخش بیداری اسلامی جشنواره فیلم دانشجویی، قائم‌مقام مدیر عامل خبرگزاری دانشجو، تدریس در دانشگاه و تألیف مقالات متعدد علمی و پژوهشی در حوزه رسانه و ارتباطات و نیز عضویت در مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار