کد خبر: 731838
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان این که اصحاب رسانه در توسعه جامعه نقش بی بدیلی دارند، گفت: با حضور مؤثر اصحاب رسانه باید در جهت تقویت همدلی دولت و ملت حرکت کرد.

سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات هتل سالیز خرم آباد برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید حیدری گفت: شهدای خبرنگار افتخار زرین استان لرستان هستند.

وی با بیان این که خبرنگاران در عرصه های گوناگون به خوبی نقش آفرینی می کنند، افزود: زحمات بی وقفه اصحاب قلم جای تقدیر دارد.

شاهرخی با بیان این که اصحاب رسانه در توسعه جامعه نقش بی بدیلی دارند، خاطرنشان کرد: با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی جامعه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خبرنگاران را حافظ حقوق اجتماعی و سیاسی جامعه بیان کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در جهت تقویت این نهاد مقدس و تأثیرگذار گام های مؤثری برداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال های اخیر اقدامات خوبی در جهت ساماندهی اصحاب رسانه صورت گرفته شده است که امید است ادامه یابد.

شاهرخی توجه به معیشت مردم، ایجاد شغل برای جوانان و جذب سرمایه گذار را از الویت های استانداری لرستان بیان کرد و یادآور شد: اصحاب رسانه در این راستا با حضور در صف نخست به خوبی نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در روند توافق هسته ای عنوان داشت: اصحاب قلم با بسترسازی، فضا سازی و هدایت افکار عمومی نقش بسیار مهمی داشتند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه جاری بیان داشت: نقش رسانه ها در باشکوه برگزار کردن این رویداد ملی حماسه آفرین است.

وی تصریح کرد: با نقش آفرینی خبرنگاران در عرصه انتخابات به دنبال برگزاری با شکوه تر انتخابات، رقابتی سالم، حضور حداکثری مردم و امنیت انتخابات هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان هداف فوق را تضمین کننده بقاء و عزت نظام جمهوری اسلامی بیان کرد.

گفتنی است، در پایان از خانواده های شهید صارمی و شهید حیدری تجلیل شد.

   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار