کد خبر: 730209
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
امام جمعه بخش کن شهر تهران:
حجت الاسلام والمسلمین دکتر یحیی صالح نیابه مناسبت سالروز ایام افتخار آفرین عملیات مرصاد تاکید کرد: مدیریت ما باید از جنس جهادی باشد تا به نتیجه برسیم.
جوان آنلاين: حجت الاسلام والمسلمین دکتر یحیی صالح نیابه مناسبت سالروز ایام افتخار آفرین عملیات مرصاد تاکید کرد: مدیریت ما باید از جنس جهادی باشد تا به نتیجه برسیم.
وی در توصیف نحوه مدیریت حضرت ولی عصر(عج) افزود: امام زمان (عج) در دوران ظهور خودشان (لا'یَاْخُذَحاجِباًوَلا'بَوّاباً) خواهند بود. یعنی ایشان در سامانه مدیریت خودشان منشی و مسئول دفتر به طریقۀ امروز ندارند بنابراین سیستم رجوع و ارجاع دردوره مدیریت حضرت منتفی است.

امام جمعه غرب تهران خاطر نشان ساخت: این که کسی به وزیری مراجعه کند وزیر بگوید مسئولش من نیستم مراجعه کن به فلان شخص، به او مراجعه کند او ارجاع بدهد به یک نفر دیگر، این که هر کسی مومنی را به دیگری پاس بدهد چنین چیزی در اسلام نیست؛ بلکه سیستم اسلام این است که (كُلُّكُمْراعٍوَكُلُّكُمْمَسْؤُولٌعَنْرَعِيَّتِهِ) همه شما مسئول هستید، همه شما راعی هستید و سوال خواهید شد از رعیت خودتان که چه جوری رفتار کردید. پس توصیه ی من به مدیران این است که مسئولیتاجتماعیخودراجدیبگیرند و این قدر مردم را به دیگران حواله ندهند.
ایشان تصریح کرد: رزمندگان کشور تنها با همین روحیه ی جهادی و توکل به خدا و توسل به ائمه ی اطهار (ع) بود که توانستند بر مشکلات غالب شوند والا اگر میخواستند در جنگ تحمیلی از بار مشکلات فرار کنند، شاهد این حد از اقتدار ایران اسلامی در برابر جهان نبودیم.

دکتر صالح نیا در پایان ضمن تقدیر از مذاکره کنندگان هسته ای تاکید کرد: در این مذاکرات یک مساله بسیار مهم است و آن عدم اعتماد به دشمن است البته دور از ذهن هم نبود که بلافاصله بعد از پایان مذاکرات مسئولین دولت آمریکا بیاییند و طوری گفت و گو کنند که مردم نسبت به مذاکرات بدبین شوند. پس باور کنیم که جنگ اصلی دشمن در شرایط امروز جنگ نرم است و می خواهد به هر بهانه ای چه با مذاکره و چه بدون مذاکره کاری کند که مردم نسبت به عملکرد مسئولین دولتهای مختلف بدبین شوند و این طور نیست که خیال کنیم آنها یک دولت را دوست دارند و دولت دیگری را دشمن تصور می کنند از نظر آنها هر دولتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر کار بیاید دشمن است و ایکاش این واقعیت را برخی دوستان داخلی هم متوجه میشدند و دست از خوش خیالی های خود بر میداشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار