کد خبر: 728005
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد:
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که حفظ کرامت و عزت نفس افراد مهم ترین وظیفه بهزیستی است، گفت: این نهاد باید خدمات توانبخشی به معلولان را تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در دیدار با کارکنان بهزیستی استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حفظ کرامت انسانی در دین از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که فضائل انسانی در جهت حفظ کرامت انسانی است، افزود: در دین مبین اسلام هر چیزی که موجب از بین بردن کرامت انسان و عزت او شود جایز نیست.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی غذای حرام، فقر، محیط زندگی ناسالم را از جمله عواملی بیان کرد که کرامت انسان را به خطر می اندازد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: باید از عواملی که موجب به خطر افتادن کرامت انسان می شود، دوری کرد.

وی با بیان این که خدمت به محرومان و نیازمندان عبادتی ارزشمند است، افزود: جامعه هدف بهزیستی، نیازمندان واقعی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی اظهار داشت: تلاش در جهت برطرف شدن نیاز معلولان، پاداش الهی، آرامش روحی و روانی انسان را به دنبال دارد.

وی با تشکر از عملکرد بهزیستی استان در جهت حمایت از معلولان تأکید کرد: خدمات توانبخشی به معلولان باید تقویت یابد تا بتوان درد معلولان تسکین یابد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید برانجام فعالیت های فرهنگی عنوان داشت: درکنار تأمین حداقل نیازهای معلولان و مددجویان باید فعالیت های فرهنگی همچون تلاوت قرآن، حفظ، مسابقات قرآنی، بیام احکام و مسائل شرعی با حضور مبلغان مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر این که درمانگاه تخصصی توانبخشی معلولان در استان تأسیس شود، افزود: باید از حمایت خیران در این زمینه استفاده کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار