کد خبر: 724866
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
امام جمعه خرم آباد:
امام جمعه خرم آباد با بیان این که سخنان رهبری نمایانگر مسیر حرکت دولت، ملت و تیم مذاکره کننده است، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب حجت را بر مسؤولان و مردم تمام کرد.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته در این حادثه دوتن از شهدای لرستان، شهید رحیمی و شهید صادقی به فیض شهادت رسیدند.

وی هفتم تیر ماه را تلخ ترین حادثه انقلاب اسلامی دانست و افزود: این حادثه درس های فراوانی برای انقلاب داشت و موجب روشن شدن چهره منافقان و حامیان آنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که در حادثه هفت تیر حقانیت شهید بهشتی ثابت شد، عنوان داشت: دشمن خیال کرد با شهادت و ازبین بردن بزرگان می تواند انقلاب را متوقف کند، اما کور خواند.

وی با اشاره به این که دستگاه قضا از ابتدای انقلاب با حفظ استقلال خویش، اقدمات ارزشمندی برای ملت ایران داشته است، یادآور شد: در رأس قوه قضاییه مجتهدی توانمند حضور دارد که در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: برخورد دستگاه قضا با جرائم آقازاده ها و افراد ذی نفوذ نمونه ای از عملکرد مثبت این دستگاه بوده است.

وی با بیان این که مردم از دستگاه قضا انتظار دارند که با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها برخورد قاطع و اساسی داشته باشد، اظهار داشت: اجرای عدالت کامل در جامعه در سایه تلاش مجوعه قضا است.

امام جمعه خرم آباد شهید بهشتی را معمار دستگاه قضا بیان کرد و خاطرنشان کرد: امروز دستگاه قضا با خدمات ارزشمند خویش، مدیون شهید بهشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: قضات باید در اجرای عدالت و عادل بودن از شهید بهشتی الگو بگیرند.

وی یادآور شد: از دادگستری لرستان نیز انتظار می رود با حفظ استقلال از حقوق مردم، جان، ناموس و مال مردم دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به این که تولید مواد مخدر روز به روز در دنیا بیشتر می شود، افزود: مواد مخدر موجب متلاشی شدن کانون خانواده می شود.

وی با هشدار به خانواده ها و مسؤولان در رابطه با مواد مخدر اظهار داشت: مراکز دینی، ائمه جمعه، مسؤولان کشوری و نهاد های مردمی و رسانه ها باید در مبارزه با مواد مخدر مشارکت جدی داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد با یادآوری به این که امروز مواد مخدرصنعتی، به وفور در جامعه وجود دارند، گفت: جامعه ما باید از این آلودگی حفظ شود.

وی با اشاره به ششم تیرماه سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر توسط منافقین یادآور شد: در این سوء قصد مقام معظم رهبری مجروح شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که خداوند متعال رهبر معظم انقلاب را به عنوان ذخیره ای الهی برای ملت ایران حفظ نمود، افزود: تاکنون پرچم انقلاب به دست ایشان حفظ شده است.

وی در ادامه با اشاره به بحث مذاکرات بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب حجت را بر مسؤولان و مردم تمام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که سخنان رهبری نمایانگر مسیر حرکت دولت، ملت و تیم مذاکره کننده است، عنوان داشت:  رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همدلی و همزبانی را در جامعه به وجود آورد و توانست پشتوانه قوی و بالایی برای مذاکره کنندگان هسته ای باشد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای، مسؤولیت آنان را برای جلو گیری از زیاده خواهی و ایستادگی در برابردنیای غرب را بیشتر کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیان صریح خطوط قرمز توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: خطوط قرمز هسته ای مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و حفظ دستاوردهای هسته ای خواسته ملت ایران است.

وی بیان داشت: ملت ایران، تیم مذاکره کننده، دولت و در رأس همه رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای ملت دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین با تأکید بر این که مردم با وحدت، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه از حقوق خود دفاع می کنند، افزود: اگر توافق خوب صورت گیرد، مذاکره کنندگان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار