کد خبر: 722908
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید طلاب در جهت تقویت معنویت تلاش کنند، گفت: تقویت معنویت راه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.
بهروج

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز، در مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه رضوی خرم آباد، گفت: طلبه ها باید از فرصت هایی که در اختیار دارند به خوبی استفاده کنند.

وی با تأکید بر توجه طلاب در جهت تقویت معنویت عنوان داشت: طلبه ها همواره باید به علم آموزی و تقویت ایمان خویش اهمیت دهند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادیبا اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن اظهار داشت: مهم ترین هدف دشمن جداکردن مردم از ارزش های دینی است.

وی تقویت معنویت را بهترین راه مقابله با هجمه های فرهنگی بیان کرد و گفت: با اشاعه و تقویت معنویت در جامعه می توان دسیسه های دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه علم و ایمان را دو بال برای تقرب به درگاه الهی دانست و افزود: طلاب با توجه به مسؤولیت سنگینی که بر دوش دارند باید کوشا باشند و از فرصت های که در اختیار دارند به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: طلاب در کنارعلم آموزی همواره باید به تهذیب نفس توجه داشته باشند.

وی حوزه های علمیه را بزرگ ترین پایگاه بصیرت افزایی دانست و افزود: مدارس علمیه استان در راستای تربیت طلاب موفق عمل کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه از زحمات حجت الاسلام محمد سوری، مدیر سابق مدرسه علمیه تشکر کرد.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار