کد خبر: 717395
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
فرماندار کرمانشاه:
فرماندار کرمانشاه گفت: همدلی که میان دولت و ملت ایران گزینه های آمریکا را که همیشه روی میز بود را این بار به زیر میز کشاند و بازهم حقانیت جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت شد

 فرماندار کرمانشاه گفت: همدلی که میان دولت و ملت ایران گزینه های آمریکا را که همیشه روی میز بود را این بار به زیر میز کشاند و بازهم حقانیت جمهوری اسلامی به جهانیان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، فضل الله رنجبر با تقدیر از تلاشهای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، آنها را فرزندان شایسته ملت معرفی کرد و گفت: باید به این تیم سختکوش، ولایتمدار و انقلابی اعتماد کرد چرا که تاکنون بخوبی جواب اعتماد ملت و رهبری را داده اند.

وی افزود: حمایت های به موقع رهبرمعظم انقلاب از تیم مذاکره کننده هسته ای، هدایت خوب رییس جمهوری و استقامت ملت بزرگ ایران، کشورهای 1+5 را پای میز مذاکره کشاند و تیم مذاکره کننده نیز با تاکید بر حراست از حقوق مردم توانست به موفقیتهای بسیار خوبی دست یابد.

رنجبر ادامه داد: امروز ما باید همانند مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم چرا که این حمایت ها باعث عقب نشینی بیشتر دشمنان شده و به این درک خواهند رسید که امروز ایران اسلامی در اوج وحدت و همدلی قرار دارد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای مذاکرات هسته ای ایران به تمامی تعهدات خود بخوبی عمل کرد اما این غربی ها بودند که از توافق ژنو تا امروز بارها به بهانه های واهی از انجام برخی تعهدات سرباز زدند.

وی در پایان گفت: امروز جهان به اقتدار ایران اذعان دارد و همه از انتشار بیانیه لوزان و رسیدن به راه حل های مشترک و تفاهم های صورت گرفته خوشحالند چرا که باز هم می توانند با کشور بزرگ و قدرتمندی مثل ایران روابط تجاری، اقتصادی، سیاسی و ... داشته باشند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر