کد خبر: 704648
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
رییس قوه قضاییه:
رییس قوه قضاییه با بیان این که پیش گیری از وقوع جرم امری ضروری است، گفت: در این راستا باید به بحث آموزش توجه شود.
بهروج

آیت الله صادق آملی لاریجارنی، رییس قوه قضاییه، در جمع قضات کارمندان و خانواده بزرگ دستگاه قضایی استان لرستان گفت: باید با همکاری قضات طرح آموزش در دستگاه قضا رونق یابد.

 وی با بیان این که برای کاهش میزان پرونده ها باید برای پیشگری از جرم اقدام شود، افزود: باید در قوه قضاییه در بحث نیروی انسانی نیز تحول ایجاد شود.
 آیت الله لاریجارنی با تأکید بر این که قضات با قاطعیت با مفسدان اقتصادی و هرگونه سرقت در اموال عمومی برخورد کنند، خاطرنشان کرد: باید در قضاوت ها شأن و اقتدار دستگاه  قضایی رعایت شود و به نحو غیر صحیح اعمال نشود.
 رییس قوه قضاییه با اشاره به توقع مردم از برخورد با دستگاه قضا تأکید کرد: کارکنان دستگاه قضا باید به بحث اخلاق توجه ویژه ای داشته باشند.
 وی مسأله سارقان مسلح و قاچاق چیان مواد مخدر امنیت روحی و روانی برای مردم است، افزود: برخورد قاطع با سارقان مسلح و قاچاق چیان باید صورت گیرد.
 
رییس قوه قضاییه با اشاره به رسیدگی به پرونده معاون اول رییس جمهور پیشین به واسطه جرم وی گفت: رسیدگی به این پرونده نشان از استقلال و شجاعت قضات بود.
 وی با اشاره به این که رسیدگی به پرونده رحیمی به واسطه اختلاسی بود که در شرکت بیمه رخ داد، یادآور شد: ما در این پرونده هیچ نگاه سیاسی نداشتیم.
 آیت الله لاریجارنی با اشاره به این که این پرونده در سال 88 تشکیل شده بود، بیان داشت: برای هیچ کسی قابل تصور نبود که معاون اول یک رییس جمهور محاکمه شود و به زندان رود، که انجام شد.
 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار