کد خبر: 694609
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل می گوید: حماسه نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ ماندگار و باعث نابودی فتنه گران و دشمنان شد
حمیرا رحیمی

قاسم همتی اردلی در گفتگو با خبرنگار جوان آن لاین اظهار داشت: مردم ولايت مدار ايران اسلامي در حماسه 9 دي به برکت آگاهي و بصيرتي که از راهنمايي هاي مقام ولايت به دست آوردند دست فتنه گران و دشمنان را براي هميشه قطع کردند.

وی تصریح کرد: در 9 دي سال 88 به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي، ملت ايران آگاهانه و با بصيرت خويش به خيابان‌ها ريخته و با قيام ميليوني خويش فتنه‌گران را خوار و خفيف کردند.
همتي با بيان اينکه نقش مردم در حماسه 9 دي، بسيار برجسته‌ بود، ادامه داد: مردم ايران به برکت آگاهي و بصيرتي که از راهنمايي‌هاي مقام ولايت به دست آورده‌اند، همواره به موقع به صحنه آمده‌اند.
وي افزود:مردم ايران با همين موقعيت‌شناسي، در 9 دي نيز هنگامي که اقدامات ناشايست فتنه‌گران و عوامل بيگانه در روز عاشورا به اوج خود رسيد، در زمان لازم به صحنه آمدند.
اين مسئول متذکر شد: بايد به اين نکته اذعان کرد که مردم در مواقعي به اين نگاه نمي‌کردند که مثلاً قوه قضائيه يا ساير دستگاه‌ها براي حمايت از نظام چه مي‌کنند، بلکه خودشان وارد صحنه شدند.
همتي عنوان داشت:دشمن در 9 دي اين واقعيت را يک بار ديگر ديد که مردم ايران براي حمايت از انقلاب حاضرند جان خود را نيز فدا کنند، بنابراين اين شد که 9 دي به روزي جاودانه در طول تاريخ انقلاب اسلامي ما تبديل شد.
وي با بيان اينکه 9 دي روزي است که مردم ايران با حضور ميليوني خود با ولايت مطلقه فقيه در خيابان‌هاي ايران تجديدبيعت کردند، عنوان کرد: بصيرت و آگاهي مردم موجب خنثي شدن برنامه‌هاي دشمنان و ترويج آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي خواهد شد.
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل توضيح داد:همه آحاد ملت بايد بدانند که دشمنان براي دستيابي به اهداف خود حاضر به انجام هرگونه کارشکني هستند که گاهي در قالب فتنه‌ها، تحريم‌ها و تهديدها اعمال مي‌شود.
اين مسئول در پايان خاطرنشان کرد: براي هميشه تاريخ اين روز ارزنده به عنوان سند ولايمتداري ملت ايران به يادگار خواهد ماند و به عنوان درسي براي آيندگان قرار خواهد گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر