کد خبر: 693100
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳
نماینده مردم کوهدشت :
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:پروژه پتروشیمی کوهدشت اجرایی خواهد شد.
بهروج
الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم منطقه داوود رشید این شهرستان خدمات دولت در مناطق محروم و کمتر توسعه یا فته را هدیه نظام به مردم دانست و افزود: نظام در بخشهای مختلف خدمات گسترده ای را به مردم ارایه کرده است.

ملکشاهی با اشاره به طرحهای عمرانی در دست اجرای شهرستان کوهدشت گفت: در شهرستان کوهدشت پروژه پتروشیمی،کارخانه سیمان و ذوب آهن فعالیت داشته و شایعاتی مبنی بر تعطیلی آنها کذب بوده و شایعه ای بیش نیست.

نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی موانع بر سر راه این پروژه وجود دارد، اضافه کرد: یکی از این موانع این است که هنوز بحث زمین این کارخانه به صورت قطعی حل نشده است.

 همچنین از نظر مالی با مشکلاتی مواجهیم اما در مجموع روال عادی آن در حال انجام است. به منظور احداث و بهره برداری از این طرح 300 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و چهار هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی تخصیص یافته است.
 
با بهره برداری از شرکت پتروشیمی کوهدشت سالانه 20 هزار تن نرمال بوتان، 11 هزار و 400 تن ایزوبوتان، 80 هزار تن دواتیل هگزانول و 45 هزار تن اتیلن پروپیل دی ان منومر به محصولات پتروشیمی کشور افزوده می شود و در زمان احداث این شرکت برای بیش از یک هزار نفر و پس از بهره برداری نیز برای 102 نفر شرایط اشتغال فراهم می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار