کد خبر: 691107
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
در حالی که برخی رسانه‌های غربی راهپیمایان اربعین حسینی را تنها شیعیان نامیده‌اند، شواهد عینی حکایت از حضور راهپیمایان اهل سنت نیز حکایت دارد.
جوان آنلاين: در حالی که برخی رسانه‌های غربی راهپیمایان اربعین حسینی را تنها شیعیان نامیده‌اند، شواهد عینی حکایت از حضور قابل توجه راهپیمایان اهل سنت حکایت می‌کند.

عمر عبدالله از راهپیمایان اهل سنت که در مسیر نجف به کربلا با خبرنگار خبرگزاری تسنیم سخن می‌گفت، تاکید کرد: من آماده‌ام در راهپیمایی اربعین که به آمریکا و همپیمانانش بگویم ما پیرو سنت رسول خدا هستیم و همانند برادران شیعه خود، اهل بیت‌مان امام حسین(ع) را دوست داریم؛ ما داعش را دشمن اهل سنت می‌دانیم و معتقدیم که این تروریست‌ها می‌خواهند، تروریسم را به اهل سنت نسبت بدهند.

وی در پاسخ به این سؤال که از اهل سنت به چه میزان در راهپیمایی اربعین حسینی حضور دارند، گفت: به جرات می‌توانم بگویم که حضور اهل سنت در راهپمایی اربعین چشمگیر است، چرا که در روایات زیادی از خلفای راشدین داریم که پیامبر امام حسین(ع) را دوست می‌داشت.

حسین جواهر از روحانیان شیعه لبنانی نیز در همین زمینه به خبرنگار تسنیم، گفت: ما با برادران اهل سنت خود اشتراکات بسیار زیادی داریم و در همین راهپیمایی نیز مهمترین اشتراک‌مان، وحدت مسلمین، مبارزه با داعش و مقابله با توطئه‌های ضداسلامی آمریکاست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
0
0
من شرمنده اربعین ایران 75 میلیونی حتی نصف آن امسال در راهپیمایی شرکت نکردند رسانه ها چرا کم کاری می کنیداز همین الان برای اربعین سال آینده شروع کنیدسال دیگر نصف ایران باید در راهپیمایی اربعین شرکت کند
وای حسین وای حسین
وای زیبنب وای زینب
امام زمان شرمنده ام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار