کد خبر: 663708
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
با دستگيري 18 نفر درخرم آباد
رئيس پلس آگاهي فرماندهي استان لرستان از انهدام باند سارقين خودرو که مبادرت به سرقت خودرو کردند در شهرستان خرم آباد خبر داد.
بهروج

 سرهنگ قدرت اله دالوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارآگاهان پليس آگاهي با تحقيقات پليسي و فني پي بردند که تعداد افراد مبادرت به سرقت خودرو در استان لرستان و ساير استان ها نموده اند که مراتب با تشکيل جلسه اي در شوراي عملياتي قرار گاه مبارزه با سرقت مطرح شد و به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت تلاش شبانه روزي و خستگي ناپذير مأمورين پليس آگاهي در نهايت مؤثر شد و مشخص شد يک باند حرفه اي در اين زمينه اقدام مي نمايند.
دبير قرارگاه مبارزه با سرقت بيان داشت: با استفاده از منابع خبري و اقدامات فني و کنترل پارکينگ ها خودروهاي تصادفي و کنترل مجرمين حرفه اي سند نمره کردن خودروها و با تشکيل اکيپي با هماهنگي مرجع محل سکونت سرکرده باند شناسايي که منزل وي مورد بازرسي که وي به اتفاق 5 نفر ديگر از سارقين نيز دستگير شدند و و در بازرسي از منزل وي تعداد 8 دستگاه خودرو به همراه اسناد و مالکيت جعلي و تعداد قولنامه و يک قبضه سلاح کلاشينکف به همراه 8 تيرجنگي نيز کشف شد.
وي گفت: همچنين در بازرسي ديگر تعداد دو نفر در منزلي ديگر دستگير و در بازرسي از منزل آنان تعداد 7 دستگاه خودرو کشف شد که در کل تعداد 18 نفر سارق و مرتبط در اين راستا دستگير شدند.
وي در ادامه گفت: سارقين دستگير شده تاکنون به 114 فقره سرقت خودرو اعتراف و فعلا تعداد79 دستگاه خودرو مسروقه کشف شده است و قطعات خودرو از قبيل درب، گيربکس، موتور، داشبورد، اکس و... کشف شد و خودروها را در استان لرستان، تهران، مرکزي، قم و خوزستان به فروش رسانده اند.
رئيس پلس آگاهي فرماندهي استان لرستان پيام داد: هنگام خريد اتومبيل مشخصات کامل از قبيل شماره موتوشاسي، اطاق، رنگ و مدل با اسناد صحيح و کارت خودرو دقيقآ مطابقت نموده و آدرس محل سکونت کار فروشنده را به دست بياوريد و از کارشناسان خبره در اين زمينه استفده کنيد
لازم به ذکر است پرونده انهدام باند سارقين سند نمره کردن خودرو درخرم آباددر حال رسيدگي است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار