کد خبر: 662859
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
مدیر کل برق منطقه‌ای استان یزد :
مدیر کل برق منطقه‌ای استان یزد با اشاره به استفاده از آبگرمکن های خورشیدی در استان گفت: در حال حاضر حدود 300 آبگرمکن خورشیدی در مناطق عمومی و 500 آبگرمکن خورشیدی برای مشتریان خصوصی نصب و راه اندازی شده است.

محمد حسن صباغ زادگان با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه تولید انرژی های تجدید پذیر اظهار داشت: در حال حاضر بخش خصوصی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری جهت راه اندازی تولید حدود 520 مگاوات برق در استان اعلام کرده است.

وی افزود: ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان وجود دارد که باید با برنامه ریزی بسترهای لازم جهت جذب این سرمایه ها در استان فراهم شود.

مدیر کل برق منطقه‌ای استان یزد، همچنین از احداث نیروگاه ۲۰۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی تولید برق دراین استان توسط بخش خصوصی خبر داد.

صباغ زادگان با اشاره به رویکرد استان در خصوص گسترش تولید و استفاده از انرژی های تجدید پذیر گفت: سرمایه گذاران متعددی نیز تاکنون برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

وی از نیروگاه سیکل ترکیبی استان به عنوان یکی از نمونه های سرمایه گذاری یاد کرد و اظهار داشت: این نیروگاه با ظرفیت تولید 2 هزار مگاوات برق توسط بخش خصوصی در حال احداث است.

وی با اشاره به وضعیت موجود استان در زمینه تولید انرژی های تجدید پذیر افزود: در حال حاضر 144 کیلووات برق در بخش ادارات، 137 کیلو وات در بخش خانگی و 21 کیلوات در بخش صنعتی مصرف می شود.

مدیر کل برق منطقه‌ای استان یزد یاد آور شد: احداث نیروگاهی دیگر از طریق بخش دولتی در دستور کار این اداره قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها