کد خبر: 659888
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
دبیرخانه اجرایی نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی یزد با شورای شهر و شهرداری یزد برای همکاری بهتر در برگزار شدن این جشنواره توافق کردند.

طی جلسه ای که در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد با حضور اعضای شورا، شهردار و دبیراجرایی جشنواره رضوی یزد برگزار شد، روند برگزاری جشنواره فیلم کوتاه رضوی تشریح و از شورای شهر و شهرداری درخواست حمایت ویژه در برگزاری جشنواره رضوی شد و توافق گردید تا این شورا و شهرداری یزد به منظور برگزار شدن هرچه گسترده تر این جشنواره، شهر را برای برگزار شدن هرچه با شکوه تر نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی آماده کنند.

حمایت و همکاری در برگزاری جشنواره رضوی مورد تایید اعضای شورای شهر قرار گرفت و برخی از اعضا در سخنانی از ویژگیهای مهم جشنواره به خصوص در حوزه سبک زندگی استقبال نمودند.

گفتنی است با توجه به شهرت یزد به شهر دارالعباده، همچنین عبور امام رضا(ع) از این استان، همزمانی برگزاری جشنواره با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع)، محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد نیز اعلام کرد: شهرداری یزد تمام توان خود را در حوزه فرهنگی و شهری برای بهترین بهره برداری از این جشنواره بزرگ به کار خواهد گرفت و کارگروهی جهت برنامه ریزی کارهای اجرایی در شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای شهر تشکیل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر