کد خبر: 659630
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس خبرداد :
بر اساس بازدید کیفی و بنا به نظر بازدیدکنندگان سایت موسسه جهانیTrip Advisor مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظیه موفق به دریافت گواهینامه رضایتمندی از طرف این موسسه در سال 2014شد

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس، با اعلام این خبرافزود: این موسسه به تازگی بر اساس نظرسنجی خود از گردشگران ، مجموعه تاریخی- فرهنگی حافظ را جزء اماکن تاریخی برتر  معرفی کرده است.

به  مصیب امیری در ادامه به شاخص های مهم این نظرسنجی اشاره و تصریح کرد:وضعیت بنا،تسهیل تردد در مجموعه،نحوه پذیرش و برخورد خوب کارکنان،ارتباط با سایر بازدیدکنندگان و همچنین تاثیر روحی بنا بر افراد از جمله شاخصه های مهم این نظرسنجی بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان این مجموعه تاریخی فرهنگی در فراهم نمودن زیرساخت ها که زمینه ساز دریافت این گواهینامه معتبر بین المللی شده  ابراز امیدواری کرد که با اقدامات پیش رو و ایجاد بستر مناسب و به  روز رسانی استاندارد های گردشگری اماکن تاریخی- فرهنگی استان فارس،نظاره گر افزایش روزافزون رضایتمندی از طرف گردشگران  و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی باشیم.

گفتنی است موسسه Trip Advisorیکی از مشهورترین مراجع آنلاین برای افرادو گردشگران حرفه ای  است که قصد سفر به سایر نقاط جهان را دارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر