کد خبر: 658191
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندارسيستان وبلوچستان ، بر تقويت بنيه علمي و تقويت نيروي انساني دفاتر پيش خوان تأكيد كرد و گفت : تقويت بنيه علمي دفاتر و بكارگيري نيروي انساني متخصص باعث مي شود كه خدمات ارائه شده مطابق با قوانين و ضوابط موجود در دستگاهها ارائه شود .

 زهرا اربابي  در اين جلسه فلسفه وجودي دفاترپيش خوان را تسهيل خدمت رساني به اقشار مختلف مردم و تحقق دولت الكترونيك و همچنين حل دغدغه هاي مردم در مراجعه به ادارات عنوان كرد .

 اربابي افزود : واگذاري خدمات دستگاههاي اجرايي به دفاتر پيش خوان مي تواند نقش بسزايي در سلامت اداري داشته باشد .

 وي ايجاد رفاه و آسايش و جلوگيري از اتلاف وقت مردم را از رسالتهاي دفاتر پيش خوان عنوان كرد و گفت :  در نقشه اصلاح نظام اداري به نقش و اهميت دفاتر براي خدمات رساني تأكيد شده است  كه اين مي طلبد كه به صورت جدي و كاملاً كارشناسي شده در جهت تقويت نقش اين دفاتر تلاش كنيم و با تعامل مشكلات را حل و فصل نماييم .

 اربابي بر همسويي و تعامل  دستگاههاي دولتي و دفاترپيش خوان در ارائه خدمات به مردم تأكيد كرد و گفت : دولت در چارچوب دستورالعمل هايي كه دارد از دفاتر حمايت مي كند چراكه رويكرد دولت در كوچك سازي امور و كاهش تردد در سفرهاي درون شهري است لذا بايد اين تعامل تقويت شود و دفاتر پيش خوان به عنوان بازوي اجرايي دستگاههاي دولتي نهادينه شوند .

 

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري تأكيد كرد : دستگاههاي اجرايي در راستاي چابك سازي تا آنجايي كه مقدور است بايد به واگذاري خدمات به دفاتر پيش خوان اقدام كنند . وي افزود : دستگاهها بعد از واسپاري خدمات  خود نيز نبايد وارد رقابت و ارائه خدمات مشابه با دفاتر شوند چرا كه مشاهده شده برخي ادارات به طور همزمان ارائه خدمات مي كنند كه اين موضوع منجر به سلب اعتماد مردم از دفاتر ، عدم توجيه اقتصادي فعاليت دفاتر و موازي كاري مي شود  .

 وي اضافه كرد : برون سپاري خدمات دستگاهها به دفاتر پيش خوان به گونه اي باشد كه به فعاليتهاي دستگاه خدشه اي وارد نكند و به فعاليتهايي كه قابل واگذاري است توجه بيشتري شود .

 گفتني است در اين جلسه اعضاي كارگروه به ارئه گزارش خدمات واگذار شده به دفاترپيش خوان پرداختند . 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر