کد خبر: 656487
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
بیانیه مشترک سردار جمیری، سردار عباس زاده و دادستان حسین پور؛
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، فرماندهی انتظامی و دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر طی بیانه ای مشترک رفتار زیبا و پسندیده در ماه مبارک رمضان را تاکید کردند، که متن بیانیه در ادامه آمده است:

بسمه تعالی


ماه مبارک رمضان و بهار روح افزای قرآن کریم با برکات و معنویت های بیکرانه اش از راه رسید و سفره پربرکتش رحمت و مغفرت خداوندی را در سراچه ی دل گسترانید تا قلوب رهپویان طریق بندگی و شیفتگان وصال الهی را از قذارت دل مشغولی ها و تعلقات دنّی دنیوی برهاند و تا اوج قله رفیع رضوان الهی نائل سازد.

این سفره بی بدیل و گران بار که سعادت و نجات انسان های مومن و پاکدل، در سایه نیل به توفیق برخورداری از نعمات پایان ناپذیر آن رقم می خورد، موهبتی است منحصر به فرد و بس ارزشمند که برای تنعم هر چه بیشتر از ثمرات و فواکه آن،باید شان و احترام شایسته ی آن را به نیکوترین وجه ممکن نگه داشت و سعی تمام نمود تا کوچک ترین بی احترامی  به حریم مقدس آن صورت نگیرد. چرا که این سفره ای است که خدای رحمن و رحیم آن را برای بندگانش گسترانیده و میزبان، ذات پاک خداوند کریم است و بدیهی است که کمترین اهانت سفره خداوندی، اهانت به آن ذات لایزال است و سبب محرومیت از نعماتی خواهد گردید که سعادت و رهایی همه بندگان از آتش الیم عذاب الهی، در گرو برخورداری از آنها است.

هم اکنون که ماه مبارک رمضان با همه ی رحمت و برکت و مغفرتش از راه رسیده و رخ زیبای خود را بر ما نمایانده، بسیار شایسته است تا ظاهر و باطنمان را آماده پذیرایی از این ماه عزیز و برخورداری از سفره ی بیکران ضیافت الهی نماییم و این آمادگی را در تمام چشم اندازها و مظاهر زندگی و اجتماعمان به عینه متبلور سازیم.

بی شک حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و صیانت از خوان پرتنعم ضیافت الهی، وظیفه ی تک تک مومنان پرهیزگار و همه همشهریان است تا به لطف و فضل الهی به برکت این صیانت و حفظ حرمت،بتوانیم حداکثر بهره برداری های معنوی را از این ماه عزیز بنماییم و برای آخرت خود توشه بر گیریم که کارسازتزین توشه آخرت،تقوی و خودنگهداری از گناهان است، ماه مبارک رمضان بزرگ ترین و مغتنم ترین فرصت برای تمرین تقوی و رهایی از مکاید شیطان و نفس اماره است.

بدین وسیله ضمن تبریک صمیمانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار دل انگیز قرآن کریم به حضور ارجمند مردم شریف و متدین استان بوشهر، از همگان می خواهیم با احساس مسولیت دینی،زمینه برخورداری حداکثری از فرصت گران سنگ و بی نظیر این ماه پربرکت را برای خود و همشهریان خود فراهم آورند و تمام مناظر درون و برون خود و محیط پیرامون زندگی خود را به زیور نعمت های رنگارنگ سفره ضیافت الهی و ترنم آیات روح بخش قرآن کریم،آذین ببندند تا تاثیر تربیتی فوق العاده ماه روزه را به همگان بنمایانند و بزرگ ترین امر به معروف عملی را به نمایش گذارند.

بدیهی است که این امر خطیر جز با مساعی جمعی همه همشهریان محترم امکان پذیر نیست و حق همه آنهاست که در سایه فراهم شدن مناسب ترین و مساعدترین شرایط،بتوانند استفاده حداکثری را از ظرافت معنوی ماه مبارک رمضان بنمایند و صد البته احقاق این حق عظیم،مستلزم دور نگهداشتن همه مظاهر بی احترامی از ساحت مقدس این ماه عزیز و برخورد قاطع و عبرت آموز با همه کسانی است که حرمت ماه روزه و همشهریان روزه دار خود را نگه نمی دارند.

در پایان ضمن التماس دعای خیر از همه مردم شریف،بزرگوار و متدین استان بوشهر،از همه عزیزان دعوت می نماییم با رفتار زیبا و پسندیده خود،تمام ایام و آنات ماه مبارک رمضان را ((عملا)) به عرصه تحقق فریضه حیات آفرین امربه معروف و نهی از منکر تبدیل نمایند تا به حول و قوه الهی،جای جای شهر و دیارمان به آموزه ها و آداب و عادات ارزشمند اسلامی و انسانی آراسته گردد. انشاالله

 

سرتیپ دوم پاسدار فتح اله جمیری                                
فرمانده سپاه امام صادق(ع)                                  
دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان بوشهر

 سرتیپ دوم عباس زاده                                                  
فرمانده انتظامی استان بوشهر               

حسن پور
دادستان عمومی و انقلاب استان بوشهر

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر