کد خبر: 651519
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
سردار نقدي:
سردار نقدي گفت: ساده ترين راه براي عقب راندن داعش اينست كه مردم بصره راه نفت را بر روي آمريكا ببندند و شرط بازكردن آنرا عقب نشيني داعش قراردهند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در گفتگو با خبرگزاري دانشجو پيرامون تحولات اخير گروه‌هاي تروريستي در عراق گفت: آنچه در عراق مي گذرد يك درگيري قومي مذهبي نيست، كودتاي طراحي شده توسط آمريكاست كه از داخل سفارت آمريكا در بغداد اداره ميشود.

سردار نقدي اظهار داشت: همانطور كه اخيرا سياستگذاران آمريكايي گفتند آنها بشدت از كنار گذاشتن صدام پشيمانند آنها باتباني و دادن وعده هاي شيرين به بعضي گروهها كه فعلا نام بردن آنها مصلحت نيست سناريويي را براي روي كار آوردن يك صدام جديد طراحي كرده اند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: ساده ترين راه براي عقب راندن داعش اينست كه مردم بصره راه نفت را بر روي آمريكا ببندند و شرط بازكردن آنرا عقب نشيني داعش قراردهند.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
1
مادام که شیشه عمر غرب انرژی خلیج فارس و استمرار حضور نامشروع در خلیج فارس باشد ، تاسیس گروههای تروریستی مزدور غرب یک راهبر دایمی غرب خواهد بود و این گروهها ی خلق الساعه دایم مثل قارچ می رویند با اسامی مختلف اما سرنخ همه بدست انگلیس خبیث و اسرائیل و آمریکا !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
0
1
مادام که شیشه عمر غرب انرژی خلیج فارس و استمرار حضور نامشروع در خلیج فارس باشد ، تاسیس گروههای تروریستی مزدور غرب یک راهبر دایمی غرب خواهد بود و این گروهها ی خلق الساعه دایم مثل قارچ می رویند با اسامی مختلف اما سرنخ همه بدست انگلیس خبیث و اسرائیل و آمریکا !! انگلیس خبیث و آمریکای پلید نه تنها چشم بر خباثت اسرائیل و عربستان و ترکیه و قطر و اردن بسته اند ! که خودشان پایه گذار اصلی القاعده و طالبان و داعش و منافقین و جند الشیطان و جیش الشیطان و ارتش آزاد و جندالنصره و سپاه صحابه و..... هستند برای ضربه زدن به ایران و شیعیان و مقاومت ضد صلیبی ها اند !و برای غارت و چپاول و دزدی آسانتر ذخائر انرژی خلیج فارس که تنها ذخیره انژی در آینده جهان است به تاسیس گروهکهای تروریستی مزدور برای تهدید دین و مقدسات و عتبات و آیین ها و مراسم های دینی و تمامیت سرزمینی شیعیان ادامه خواهند داد !مگر شیعیان با اتحاد و انسجام آماده باشند به محض تهدید مقدسات ، تمام منافع نامشروع دنیایی آنها در خلیج فارس را به آتش بکشند و اجازه رسیدن حتی یک قطره نفت و گاز بسوی غرب تروریست پرور ضد شیعه را ندهند ، آنگاه شیاطین جهانخوار تروریست پرور حساب کار دستشان خواهد آمد !
محمد رسولی
|
United States
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
0
در این مورد با سردار نقدی کاملا هم عقیده ام. با این توضیح که کل این جریانات برای راحتتربردن نفت عراق توسط شرکت های استعماری می باشد به همین منظور نیز کردستان مستقل !! درست کرده اند تا نفت آنجا و کرکوک را هم ببلعند
cheap rolex watches online store
|
United States
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
0
0
Hi man, can I copy your article on wordpress.
cheap rolex watches online store http://www.stvincents.ie/images/publish/cheap-rolex-watches.html
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار