کد خبر: 644557
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مديركل راه و شهرسازي استان مازندران خواستار شد:
مديركل راه و شهرسازي مازندران گفت : با بكارگيري شيوه هاي جديد ايمني مي توانيم آمار تصادفات و تلفات ناشي از آن را كاهش دهيم.
جعفر رعیت

به گزارش خبرنگار جوان مازندران، سيد علي اسد خواستار تلاش و كار مضاعف براي تحقق اهداف عاليه اين اداره كل شد و افزود: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري ضروري است با عزمی ملي و مدیریت جهادی ، رهنمود ايشان بدون اتلاف وقت و با تلاش و كوشش دو چندان و پشتكار و همتي خلل ناپذير شکل اجرايی به خود بگيرد.

وی با اشاره به نظارت دقيق و حضور به موقع و فعال بر روي پروژه هاي اجرايي اين اداره كل خاطر نشان کرد: مهم ترين عاملي كه مي تواند در تسريع و پيشرفت هر پروژه اي مؤثر باشد نظارت دقيق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده ، لذا از همه رؤساي ادارات تابعه وستادي خواسته تا اين مسئله مهم را در اولويت اصلي كار خود در سال جديد لحاظ كنند.

اسد به اقدامات گسترده در زمينه راهسازي در محورهاي استان اشاره كرد و اظهار داشت : خوشبختانه در سال گذشته شاهد رشد قابل توجهي در زمينه ارتقاء و توسعه محورهاي ارتباطي استان بوده كه در اين ميان توسعه و چهارخطه نمودن محور تاريخي و حساس هراز ازجمله اقدامات مثبت اين اداره كل مي باشد.

وی خواستار برنامه ريزي هاي مدون براي ايمن سازي محورهاي اصلي ، فرعي و روستايي شد و تصریح کرد: سال جديد سال تحول در زمينه ايمن سازي محورهاي ارتباطي است.

اسد افزود : توسعه زيرساخت هاي مازندران به ويژه جاده ها، در دستور كار دولت قرار دارد.

وي از مازندران به عنوان يك استان ويژه و استراتژيك در منطقه ياد نمود و خاطرنشان ساخت : يكي از فوايد توسعه حمل و نقل ، رونق بخش صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد مي باشد.

مديركل راه و شهرسازي مازندران به نقش مهم فوريت هاي پزشكي و امداد و نجات اشاره و اظهار داشت: فوريت هاي پزشكي و امداد و نجات بايد با توجه به اهميت موضوع و حضور به موقع در صحنه و انتقال سريع مجروحين و مصدومين به بيمارستانهاي مجهز ، حداكثر تلاش خود را بكار گيرند.

اسد با اشاره به اينكه درحال حاضر اغلب تلاش هاي اداره كل صرف نگهداري و حراست از شبكه راه ها ،‌تأمين ايمني عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداري بهينه از سرمايه گذاريهاي انجام شده در اين بخش مي شود ، اظهار داشت : از اين رو انتظار مي رود اين تلاش ها با همراهي ديگر دستگاههاي اجرايي مرتبط در اين حوزه و رعايت همه كاربران جاده اي مثمر ثمر واقع تا ما شاهد برقراري ترددي ايمن و روان در سطح محورهاي استان باشيم.

بر پایه این گزارش ریيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري نیز از اجراي عمليات  بهسازي و آسفالت هفت محور روستايي  اين شهرستان در طي دو ماه گذشته خبر داد .

علي محمد زاده  گفت: راه هاي مواصلاتي يكي از عوامل مهم و موثر در توسعه اقتصادي و اجتماعي هر كشور محسوب شده و از اين رو راه هاي روستايي به دليل اتصال روستاها و مناطق روستايي و عشايري به شهرها و مراكز صنعتي مي توانند نقش بسيار مهمي را در جا به جايي محصولات كشاورزي و دامي ايفاء نمايند.کاهش آمار تصادفات با بکار گیری از شیوه های جدید ایمنی

وي خاطر نشان کرد : اين اداره كل با مشاركت مردمي  اقدامات بسيار گسترده و وسيعي را در زمينه بهسازي و آسفالت راههاي روستايي در مركز استان در دست اجرا دارد.

محمدزاده با اشاره به اين مطلب كه  بهسازي و آسفالت 7 كيلومتر از راههاي روستايي اين شهرستان در قالب 7 پروژه به اجرا در آمد ، اظهار داشت: بهسازي و آسفالت راه هاي روستايي آبكسر ، شرف آباد ، آسياب سر و بالا سنگريزه از جمله محورهاي روستايي بوده كه عمليات بهسازي و آسفالت در آنها انجام شده است.

گفتني است مازندران داراي 7707 كيلومتر راه روستايي است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر