کد خبر: 641801
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
الماسی:
کرمانشاه – خبرنگار جوان: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: کنگره بزرگداشت شهید فوزیه شیردل مردادماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار می‌شود.
خدیجه یوسفی فرد
 فرنگیس الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در کرمانشاه افزود: بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه به‌مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج مناطق و مساجد، بسیجیان درقالب حلقه‌های صالحین فعالیت دارند و براساس برنامه‌های مدون و منظم عمل می‌کنند.

الماسی با بیان اینکه در راس تمام برنامه‌های بسیج جامعه زنان مقوله "عفاف و حجاب" از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حجاب چهره به چهره از مهم‌ترین برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، مربیان حلقه‌های صالحین به‌عنوان سفیران حجاب در اقدام اساسی ترویج فرهنگ حجاب چهره به چهره، وظیفه ارشاد و راهنمایی دختران و زنان بدحجاب در جامعه را بر عهده دارند.

وی ابراز داشت: برگزاری مراسم میلاد کوثر در روز تولد حضرت فاطمه (س) مهم‌ترین برنامه این سازمان در ابتدای سال‌جاری بوده که در این مراسم بیانیه‌ای از سوی جامعه بسیج زنان قرائت شده و مطالبات بسیج زنان از دولت تدبیر و امید مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه بسیج زنان در امر آموزش و پرورش مربیانی را به‌عنوان "سفیران نجابت" تربیت می‌کند، افزود: این افراد هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی با حضور در مدارس مقاطع مختلف، دانش‌آموزان را با شیوه‌های درست رعایت حجاب و عفاف آشنا می‌کنند.

الماسی اذعان داشت: برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های مختلف با موضوعات مختلف حجاب، تحکیم بنیان خانواده و افزایش جمعیت در کشور با حضور بسیج اقشار از جمله اساتید، فرهنگیان، اصناف و ادارات از دیگر برنامه بسیج جامعه زنان است.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، تقویت مهدهای قرآنی در سراسر استان، اجرای برنامه‌های کلان در خصوص مقابله با عوارض ناشی از برنامه‌های ماهواره‌ای و ترویج سبک زندگی اسلامی از دیگر اقدامات اساسی بسیج جامعه زنان به‌شمار می‌رود.

وی از برگزاری کنگره بزرگداشت شهید فوزیه شیردل در کرمانشاه خبر داد و افزود: این کنگره مردادماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و دبیرستان دخترانه شهید فوزیه شیردل به‌منظور پاسداشت مقام این شهید بزرگوار افتتاح شده و یادمانی در میدان سپاه پاسداران شهر کرمانشاه برای ارج نهادن به منزلت زنان شهیده استان کرمانشاه ساخته می‌شود.

الماسی اظهار داشت: در سال‌جاری همچنین به‌منظور احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و ارزش‌های بومی و محلی، بسیج جامعه زنان مراکز مشاوره‌ای‌ در خصوص ترویج فرهنگ مهم عفاف و حجاب در مراکز تفریحی و گردشگری استان کرمانشاه راه‌اندازی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر