کد خبر: 454556
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۵
سردار نقدی در جشنواره ممتازان ،مبتکران و نوآوران بسیجی :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:اینکه امروز با یقین و اقتدار کامل می گوییم که کمترین پاسخ حماقت امریکا، محورژیم صهیونیستی است؛ مرهون زحمات امثال شهید تهرانی مقدم است.
به گزارش فارس، سردار محمد رضا نقدی در نهمین جشنواره ممتازان، مبتکران و نوآوران بسیجی که در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر برگزار شد، با اشاره به ادعایصهیونیست‌ها مبنی بر دست داشتن در حادثه شهادت سرلشگر تهرانی‌مقدم و یارانش، گفت:اخیرا صهیونیست ها تلاش می‌کنند که خود را عامل حادثه اخیر نشان دهند. گذشته ازاینکه این ادعا نشان از ماهیت تروریستی آنها دارد؛ باید گفت که اساسا رژیم صهیونیستی در حد و اندازه ای نیست که بتواند در جمهوری اسلامی چنین غلط هایی انجام دهد.
وی در این زمینه افزود: طی سالهای گذشته صهیونیست‌ها بارها برای ترور این شهید اقدام کردند و گروه‌های متعددی را فرستادند که همگی دستگیر و متلاشی شدند، اگر در آن حادثه عاملی از جانب آنها حضور داشت؛ این اقدام را یک روز دیرتر انجام می‌داد زیرا شخصیت‌های مهمتری قرار بود در آنجا حاضر شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: آمریکا اگردست از پا خطا کند کمترین بهایی که می پردازد، محو رژیم صهیونیستی و آزادی قدس است که نتیجه تلاش های شهید تهرانی مقدم در آفرینش اقتدار برای جبهه مستضعفین است.
نقدی خاطر نشان کرد: شهید تهرانی مقدم پایه گذار اصلی توانمندی هوا فضای جمهوری اسلامی بود و در عظمت و جایگاه رفیع او همین بس که نایب امام زمان (عج) او را "دانشمند برجسته" و "پارسایبی ادعا" خطاب کرده است.
وی در خصوص سوابق مبارزاتی شهیدتهرانی مقدم اظهار داشت: سرلشگر تهرانی مقدم از نوجوانی در صف اول انقلابیون علیه رژیم منحوس پهلوی بود و با پیروزی انقلاب به مبارزه با نا امنی های بوجود آمده توسط تروریست های تحت الحمایه امریکا پرداخت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این شهید با شروع جنگ به جبهه شتافت وبعد از شهادت برادرش که در روز عاشورا و در جریان شکست محاصره سوسنگرد همچون شهید فهمیده به شهادت رسید؛ با روحیه‌ای تازه و قدرتی مضاعف به خدمت خود در جبهه ها ادامه داد.
نقدی ویژگی اصلی علمی و مدیریتی شهیدتهرانی مقدم را "موسس بودن" عنوان کرد و افزود: این شهید والا مقام موسس توپخانه و یگان موشکی سپاه پاسداران بود و نقش آفرینی او در ایجاد بازدارندگی موشکی در جنگ موجب شد تا دشمن بعثی- صهیونیستی نتواند به شهرهای ما دست درازی کند.
وی خاطر نشان کرد: امروز یگان های موشکی او، به دست شاگردان نسل دومش اداره می‌شود و این شهید هنگامی که دید توان علمی و مدیریتی لازم در شاگردان جوانش به وجود آمده مسئولیت‌ها را محول کرد و بار سنگین تحقیقات وجهاد علمی را بر دوش گرفت.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص ویژگی های شخصیتی شهیدتهرانی مقدم اظهار داشت: جا دارد بپرسیم این شهیدی که همه ملت ایران مدیون اوست، خودش مدیون چه کسی است؟ شهید تهرانی مقدم مدیون و ارادتمند بی مثال حضرت صدیقه کبری (سلام ا... علیها) بود، حضورش در روضه‌های حضرت قطع نمی‌شد و پرچم حضرت زهرا (سلاما... علیها) همواره در خانه‌اش افراشته بود.
نقدی علاقه و ارادت شهید سرلشکرتهرانی مقدم به امام خامنه ای (حفظه الله) را وصف ناشدنی عنوان کرد و گفت: حتی درجلسات خصوصی که بحث های کاری مطرح می‌شد؛ این شهید نام "آقا" را بدون پیشوند "حضرت" به کار نمی برد .
وی خاطر نشان کرد: او همواره بامرگ زندگی کرد و اگر روزی بتوان خدمات اورا بیان کرد؛ مردم در تمام خانه ها عکساین شهید را نصب می کنند و الگوی فرزندانشان قرار می دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: تمام دانش عظیمی کهشهید تهرانی مقدم به واسطه آن ؛ اقتدار و بازدارندگی کنونی را برای جمهوری اسلامی آفریددر داخل کشور به دست آمده و این شهید هیچگاه در خارج از کشور تحصیل نکرده است.
نقدی همچنین اظهار داشت: امروز مرام فکری و عملی شهدای غدیر سرمشقهمه دانشجویان کشور در جهاد علمی است و باید بدانیم ظرفیت های علمی نا مکشوف جمهوری اسلامی بسیار بیشتر از آن چیزی است که در پیشرفت های علمی و صنعتی کنونی مشاهده می‌کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار