کد خبر: 207441
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۵
دویست وهشت نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای خبر دستگیری عبدالمالک ریگی را به محضر رهبر معظم انقلاب تبریک گفتند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، متن کامل این بیانیه که در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد به این شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا

خبر مسرت بخش و غرورآفرین دستگیری عبدالمالک ریگی از سرسپردگان استکبار که نقش محوری در انجام جنایات متعدد و در ایجاد ناامنی در مناطق مرزهای شرقی کشور از سوی دستگاه های جاسوسی آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای منطقه را به عهده داشت مایه مباهات و سرافرازی دستگاه امنیتی، نظامی و اطلاعاتی کشور در مقابله با تهاجم و توطئه دشمنان ایران اسلامی است.
شکی نیست که همکاری بسیار دقیق اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در مواجهه با هرگونه تهدید علیه جمهوری اسلامی و خنثی سازی آن که در عملیات پیچیده دستگیری عبدالمالک ریگی به اثبات رسید قبل از هر چیز مایه دلگرمی و سرافرازی ملت قهرمان ایران و اعتلای همه مسلمانان جهان که به اقتدار ایران اسلامی چشم امید دوخته اند خواهد بود.
از طرف دیگر این اقدام به دشمنان انقلاب نیز بار دیگر می فهماند که جمهوری اسلامی ایران همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار از مرز و بوم سرزمینی و معنوی خود دفاع کرد امروز نیز با همه قدرت برابر توطئه مشترک استکبار تمام قد ایستاده است.
ما خادمان مردم در خانه ملت باردیگر این همایش اقتدار را به رهبری معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا و ملت قهرمان ایران تبریک می گوییم و سپاسگزاری خود را از همه نیروهای اطلاعاتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام می داریم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار