کد خبر: 1157745
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
ستاره رئال مادرید که حالا به مهره بزرگ آنچلوتی نام گرفته، مسیری عجیب در زندگی خود طی کرده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، امشب در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد میهمان منچسترسیتی است.

رئال مادرید که 14 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، تصمیم دارد با شکست سیتی، آماده‌ترین تیم حال حاضر دنیا بار دیگر به فینال برسد و برای ستاره پانزدهم تلاش کند.

برای این امر مهم، ادواردو کاماوینگا یکی از افرادی بوده که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. ستاره فرانسوی که نمایشی فوق‌العاده مخصوصا در دور رفت مقابل سیتی به نمایش گذاشت و توانست عنصر مهم کهکشانی‌ها در سمت چپ خط دفاعی نام گیرد.

کاماوینگا که اکنون 20 سال سن دارد در کمپ پناهندگان در کابیندا کشور آنگولا متولد شد و در 2 سالگی به کشور فرانسه مهاجرت کرد. او که مدتی جودو تمرین کرده بود، تمرکز خود را روی فوتبال گذاشت و توانست با درخشش در تیم رن نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

ستاره رئال مادرید در این خصوص گفت: هر فرصتی برایم به وجود می‌آید که بتوانم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم، یادم می‌افتد که فوتبال عجب صحنه‌ای است. عجب دستاوردی برای من به وجود آورده که می‌توانم در این سطح بازی کنم. من قبلاً یک پناهنده بودم و حالا در این سطح از فوتبال، بازی می‌کنم.

کاماوینگا در این فصل برای رئال 48 بازی انجام داده که مهمترین عملکرد او را می‌توان از زمان مصدومیت مندی و حضور در دفاع چپ دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار