کد خبر: 1157573
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
بیانیه بسیج رسانه البرز به مناسبت روز روابط عمومی:
بسیج رسانه استان البرز در بیانیه ای ضمن گرامی داشت روز جهانی روابط عمومی ایجاد اعتماد و تعامل پویا و سازنده بین مردم و ارگان های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی را از وظایف خطیر روابط عمومی ها عنوان کرد.

متن این بیانیه درپی آمده است:
بیست و هفتم اردیبهشت ماه ، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات نباید صرفاً به عنوان یک برگ از تقویم تلقی شود، ، بلکه یک سرفصل مهم از اطلاع رسانی به موقع با هدف مهم آگاه سازی مردم از واقعیت های جامعه است.

مهمترین دلایل بقا و تعالی هر سازمانی وجود اعتماد افراد و تعاملی پویا و سازنده بین مردم و دستگاه های اجرایی است.

در شرايطي كه دشمنان با سرمايه گذاري در حوزه رسانه با تهاجم فرهنگي عليه نظام اسلامي وارد عمل شده اند، بايد روابط عمومی دستگاه های اجرایی هماهنگ با رسانه های متعهد بیش از پیش در اين جنگ رسانه اي عليه دشمن وارد صحنه شوند.

با توجه به پیچیدگی جوامع امروزی و جوسازی هایی که دشمنان با هدف ایجاد انحراف در افکار عمومی به کار گرفته اند ، ضروری است روابط عمومی ها با انعکاس اخبار مبتنی بر حقایق برای خنثی کردن توطئه های دشمنان وارد صحنه شوند.

روابط عمومی ها می توانند در انعکاس تصمیمات نقشی کارآمد داشته باشند و با ارایه تصویر مناسب و صحیح در جامعه میزان اثر بخشی را افزایش دهند.

قطعا موفقیت سازمان ها در مسیر خدمت به جامعه در گرو توجه مدیران به اهمیت نقش و رسالت روابط عمومی هاست.

روابط عمومی ها باید به عنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کنند و با برقراری ارتباطات دوسویه و متعامل با محیط و مخاطبان مشارکت و اعتماد مردم را به برنامه ها و عملکرد دستگاه های اجرایی جلب کنند و متقابلاً دیدگاه های مخاطبان را به سازمان ها منتقل نمایند.

روابط عمومی ها نباید صرفا به یک سری فعالیت های تبلیغاتی اتکاء کنند ، بلکه باید با گردآوری و تولید اطلاعات نقش موثر و غیر قابل انکاری را در این عرصه ایفا نمایند.

بدین ترتیب اعتماد دوسویه بین سازمان ها و نهادها با مخاطبان درحد مطلوب و درخور توجه برقرار خواهد شد.

باید این حقیقت انکارناپذیر را باور کنیم که روابط عمومی یک سازمان پلی است بین مردم و سازمان ، بنا بر این اگر روابط عمومی در یک سازمان کارایی لازم را نداشته باشد، قطعا در تامین نیاز مخاطبان به اطلاعات به موقع با مشکل مواجه خواهد شد.

بسیج رسانه استان البرز همراهی این رسانه با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان را گامی مهم در بستر اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان استان می داند و برای همکاری نزدیک دراین راستا آمادگی کامل دارد.
بدیهی است پیوند در خور توجه دو بازوی توانمند "بسیج رسانه البرز" و "روابط عمومی های دستگاه های اجرایی" استان بستر مناسبی را در اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان مهیا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار