کد خبر: 1157396
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
عبدالکریم میراسدی

ازآغاز پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها و صهیونیسم بین الملل که منافع خود را در ایران از دست دادند ودر منطقه نیزمنافع خود را در معرض خطرمی دیدند پروژه «ایران هراسی» را کلید زدند تا با القاء خطرنفوذ انقلاب اسلامی، دیگر کشور‌ها را با خود همراه کنند؛ که البته باید گفت آنان دراجرای این پروژه با فریب اروپایی‌ها و برخی کشور‌های دیگرموفق عمل کرده اند.
حکایت ترس کشور‌های اروپایی و برخی کشور‌های منطقه از انقلاب اسلامی و همراهی با آمریکایی‌ها در پروژه ایران هراسی حکایت آن جماعتی است که درصف ایستاده بودند ونفرآخرازنفرجلویی پرسید این صف چیست؟! گفت من هم نمی‌دانم دیدم مردم توی صف ایستادند من هم آمدم توصف ایستادم!
سیاست ورفتار کشور‌های غربی بویژه کشور‌های اروپایی درروابط با جمهوری اسلامی ایران همواره برپایه واساس داده‌های کذب گروهک‌های تروریستی، صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد و سیا اتخاذ شده است.
واین موضوع می‌تواند یکی از دلایل اصلی «دیپلماسی گنگ» ونامفهوم کشور‌های اروپایی با جمهوری اسلامی ایران باشد.
واقعیت این است که اگرازمقامات سیاسی اروپایی سئوال شود که ریشه اختلافات اروپا با ایران چیست؟ پاسخ منطقی نخواهند داشت.
از کشور‌های اروپایی می‌پرسیم که آیا تاکنون ازجانب دولت، ملت وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطری متوجه منافع شما شده است؟
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اگر می‌خواست تروریست باشد که الان شما اروپایی‌ها اینقدر درامنیت وآرامش نبودید.
سپاه و فرماندهان آن آنقدربرای جان انسان‌ها ارزش قائل بوده و هستند که حتی در میدان جنگ و درماجرای موشک باران پایگاه عین الاسد سعی می‌کنند، جان صد‌ها سربازدر معرض خطرقرارنگیرد.
بزرگترین مشکل شما سران اروپا درفهم واقعیت‌ها این است که خزعبلات واخبارکذب را ملاک ارزیابی و قضاوت خود در رفتاربا دولت و ملت ایران قرارمی دهید.
بی تردید فتوای رهبرمعظم انقلاب اسلامی درحرام دانستن سلاح کشتارجمعی بویژه سلاح اتمی یک اصل ویک فتوای غیرقابل تغییردردین اسلام وفقه شیعه است ومشکل شما اروپایی‌ها درفهم این موضوع این است که این فتوای صریح و قاطع رهبری معظم انقلاب اسلامی را یک موضع گیری سیاسی صرف تلقی می‌کنید
واضح وروشن است که دردکترین نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران وبویژه منش اعضاء وفرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برآمده ازارزش‌های دینی ومکتب شیعه وهمچنین تمدن کهن چندین هزارساله ایرانیان است، امنیت وجان، کودک، زن و مرد اروپایی وهمچنین سایرملیت‌ها همان‌قدر برایشان اهمیت دارد که امنیت وجان، کودک، زن ومرد ایرانی اهمیت دارد. مصداق این سخن دل به دریای خطر زدن شهید حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش درنجات خانواده‌های مسیحی ازاسارت وچنگال تروریست‌های داعشی درعراق وسوریه می‌باشد.
سئوال اینجاست که آیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نبودند که تروریست‌های تکفیری داعشی دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی وبرخی کشور‌های اروپایی که می‌رفت تا امنیت مردم اروپا را نیز با خطر مواجه کند سرکوب وریشه کن کردند.
آیا علیرغم توطئه‌های پی درپی واقدامات غیرسازنده شما اروپایی‌ها در قبال ملت ایران، تا کنون سابقه داشته از جانب دولت وملت ایران اروپایی‌ها مورد کوچکترین تهدید وتعرضی قراربگیرند.
سران کشور‌های اروپا بدانند که استناد به داده‌ها واطلاعات کذب و غلط گروهک‌های معاند، رژیم صهیونیستی و سازمان‌های فتنه انگیزسیا وموساد و ملاک قراردادن آن درروابط خود با جمهوری اسلامی ایران خطایی راهبردی است که استمرارآن نه تنها هیچ کمکی به بهبود اوضاع وحفظ منافع آنان نخواهد کرد، بلکه اوضاع را بغرنج‌تر وآشفته ترنیزخواهد کرد.
فضای کنونی حاکم بر روابط بین الملل حکم می‌کند که اروپا عاقلانه ترفکرکند. سران اروپایی باید عاقل ترازآن باشند که منافع بیش ازچهارصد میلیون اروپایی را به منافع چهارنفرصهیونیست بی هویت وبی ریشه گره بزنند.
پیام انقلاب اسلامی، رهبری معظم وملت ایران به سران اروپایی وملت‌های اروپایی وتمام ملل آزاده جهان این است که: اروپا خودت باش! برده آمریکا و صهیونیسم نباش!
سران اروپا بدانند آن اسلامی که آنان ازآن واهمه دارند ومی ترسند، همان اسلام آمریکایی است که بنیانگذارجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ه) ورهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله امام خامنه‌ای بیش ازدو دهه پیش به خوبی خطرآن را به جهانیان گوشزد کردند.
سران اروپا بدانند آن جمهوری اسلامی و آن ایرانی که از آن واهمه وترس دارند همان جمهوری اسلامی و ایران ساخته و پرداخته ذهن صهیونیسم وآمریکا است که برپایه پروژه صهیونیستی- آمریکایی «ایران هراسی» شکل گرفته است و وجود خارجی ندارد.
قرائت انقلاب اسلامی ومکتب شیعه ازدین اسلام، آن اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) ازآن به «اسلام ناب محمدی» یاد کردند، اسلامی بر اساس برادری و برابری و احترام متقابل ملت‌ها وانسان‌ها نسبت به همدیگر، اسلام مخالف خودبرتر بینی وتبعیض نژادی، اسلامی که بین سیاه و سفید تفاوتی نمی‌بیند. والبته اسلامی که ریشه در عاشورا دارد وهرگز زیربار زور وذلت نخواهد رفت.
قال اباعبدالله الحسین (ع):
هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة
«محال است تَن به ذلّت دهیم»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار