کد خبر: 1156600
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
حاشیه های سالنی پر از اتفاق در قطر؛
سرمربیان تیم‌های ملی ایران و عمان مقابل چشمان کارلوس کی روش خوش و بش گرمی با همدیگر داشتند. نمایندگان ایران در مراسم قرعه کشی هم از قرعه تیم ملی راضی بودند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در سالن اپرای شهر دوحه قطر در حالی برگزار شد که مدعوین این نشست از ساعت ۱۳وارد شدند تا یک ساعت و نیم قبل از آغاز رسمی قرعه کشی با همدیگر گفتگو کنند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران بر خلاف حاشیه‌هایی که تیپ شخصی اش در سمینار فیفا ایجاد کرده بود این بار با کت و شلواری رسمی همراه با مهدی محمدنبی، مهدی تاج و هدایت ممبینی روی فرش قرمز AFC قدم گذاشتند.

* پیش از آغاز این مراسم، کلیپی از سوی AFC پخش شد که بیشتر ستاره‌های فعلی و پیشین قاره کهن نظیر مهدی طارمی وسردار آزمون، حسن الهیدوس ، سون هیونگ مین، اکرم عفیف، پارکجی سونگ، تیم کیهیل و… پخش شد.

* مجری مراسم ابتدا درباره شرایط میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر از مدعوین سوالاتی را پرسید که با تعریف و تمجید ویژه آنها روبرو شد. بهترین داوران زن و مرد آسیا قطر را یکی از بهترین میزبان‌های ادوار جام جهانی دانستند و از میزبانی آنها تقدیر کردند.

* مجری به نحوه انتخاب قطر نیز اشاره کرد. جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ ابتدا قرار بود در چین برگزار شود ولی به دلیل کرونا چین از میزبانی انصراف داد و قطر به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

* برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران و همچنین پرسپولیس را دارد با دیدن امیر قلعه نویی خوش و بس گرمی با او انجام داد که مدیران فدراسیون نیز در آنجا حضور داشتند.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی قطر تنها دقایقی قبل از آغاز مراسم در سالن حاضر شد و مورد استقبال رسمی مسئولان AFC و فیفا قرار گرفت. از او که عینک طبی در بخشی از مراسم به چشم زده بود هنوز عکسی مبنی بر دیدار با همتای ایرانی‌اش منتشر نشده است.

* قرار است برای اولین بار در تاریخ برگزاری جام ملت‌های آسیا از سیستم داور ویدئویی استفاده شود.

* لوگوی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا رونمایی شد و هدایای کوچکی به حضار نیز به عنوان یادگاری داده شد.

* جیانی اینفانتینو و شیخ سلمان هم در این مراسم حضور داشتند. سپس ویندزور جان دبیرکل AFC از کاپ قهرمانی بازی‌ها رونمایی کرد. سرمربیان تیم‌ها هم پیش از شروع مراسم با کاپ قهرمانی عکس یادگاری گرفتند.

* مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هنگام پایان قرعه کشی رو به دوربین تلویزیونی کرد و با نشان دادن انگشت خود به معنای رضایت گفت: گروه ایران عالی است.

جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن در ورزشگاه‌های الجنوب، البیت، احمد بن علی، الثمامه، اجوکیشن سیتی، جاسم بن حمد، عبدالله بن خلیفه و استادیوم بین‌المللی خلیفه قطر برگزار خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار