کد خبر: 1155985
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
عضو ارشد حماس گفت: حمله نیرو‌های سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد: حمله نیرو‌های سرکوبگر اسرائیلی به اسرای جبهه خلق از جمله اسیر احمد سعدات دبیرکل این جبهه جنایتی است که هرگز منجر به سست شدن عزم و اراده آنان نخواهد شد.

حسام بدران اعلام کرد: این تجاوزات که هدف از آن در هم شکستن عزم و اراده اسرا و خنثی‌سازی اقدامات مبارزاتی آنان است، در برابر عزم و اراده پولادین اسرا راه به جایی نمی‌برد و نتیجه‌ای جز شکست ندارد. اسرای فلسطینی قادر به پایداری در برابر دشمن اشغالگر و سازمان زندان‌های صهیونیستی تا مدت‌های طولانی هستند.

این عضو ارشد حماس اظهار داشت که جنبش متبوعش و دیگر گروه‌های مقاومت مسئله اسرا را در راس اولویت‌های خود قرار دادند و به هر شیوه‌ای به دنبال آزادی اسرا و پایان دادن به رنج و محنت‌های آنان خواهند بود.

لازم به ذکر است که نیرو‌های سرکوبگر وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند و ۳ نفر از جمله احمد سعدات دبیرکل اسیر این جنبش را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار